اخبار داغ

خطیب نمازجمعه سمنان مطرح کرد؛

اقتداروایستادگی ملت ایران در برابر شیطنت‌های استکبار جهانی / تقویت وحدت میان مردم و نظام از مشکلات جلوگیری خواهد کرد

اقتداروایستادگی ملت ایران در برابر شیطنت‌های استکبار جهانی / تقویت وحدت میان مردم و نظام از مشکلات جلوگیری خواهد کرد
خطیب نمازجمعه سمنان با بیان اینکه استکبار جهانی بداند ملت ایران از همیشه مقتدرتر است، گفت: جمهوری اسلامی ایران همانند همیشه در برابر شیطنت ها استکبار جهانی خواهد ایستاد واز همیشه مقتدر تر خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین مهدوی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان که در مصلای این شهربرگزار شد، گفت: امروز شهادت امام حسن عسکری (ع) است زندگی آن حضرت برای همه ما الگوی بوده است اما یک نکته خاصی در زندگی آن حضرت بود آن هم اینکه باید جامعه را برای گام بعدی خودش یعنی دوران غیبت آماده می کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

مهدوی نژاد با بیان اینکه آماده سازی برای گام بعدی کاری بود که امام حسن عسکری (ع) انجام داد، عنوان کرد: در زمان آن حضرت همه مردم از وجودشان به صورت دیداری بهره می بردند.

,

خطیب نمازجمعه سمنان با اشاره به اینکه حضرت تحت ظلم شدیدی قرار داشته است، خاطر نشان کرد: امام بعد کسی است که ریشه ظلم را از بین می برد.

,

وی با بیان اینکه هفته وحدت را پیش رو داریم، تصریح کرد: هفته وحدت فقط برای وحدت میان شیعه و سنی نیست هفته وحدت جلوگیری از تفرقه، تفرقه ای که شیطان میان همه می اندازد.

,

وی با بیان اینکه امروزه وسوسه های شیطانی بسیار شده است، اظهار کرد: وحدت باعث اتحاد خانواده ها و جلوگیری از طلاق ها و اختلافات خانوادگی می شود.

,

مهدوی نژاد با اشاره به اینکه وحدت فقط برای مردم نیست، تشریح کرد: وحدت باید در تمام جامعه شکل بگیرد و اگر وحدت در میان دستگاه ها و مردم باشد از تمامی مشکلات پیشی خواهیم گرفت.

,

خطیب نماز جمعه سمنان وحدت در جنگ تحمیلی را از وحدت های خوب این انقلاب دانست و بیان کرد: اگر نبود وحدت میان مردم و مسئولین این پیروزی بزرگ در دفاع مقدس هم کسب نمی شد این وحدت بود میان مردم و مسئولین تحت فرمان رهبری زمان که باعث این اتفاق بزرگ شد.

,

وی اقدام تروریستی داعش در نماز جمعه افغانستان را محکوم کرد و عنوان کرد: از جوامع بین المللی می خواهیم که این اقدام تروریستی را پیگیری کرده و از همچین جنایت های در افغانستان جلو گیری کند.

,

مهدوی نژاد با بیان اینکه استکبار جهانی بداند ملت ایران از همیشه مقتدرتر است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همانند همیشه در برابر شیطنت ها استکبار جهانی خواهد ایستاد اگر دستی به سمت ایران اسلامی دراز شود آن دست قطع خواهد شد و اجازه ورود هیچ دشمنی را به خاک میهن نمی دهد.

,

خطیب نماز جمعه سمنان با اشاره به اینکه این هفته ازدواج پیامبر و حضرت خدیجه است، تشریح کرد: جوانان باید بدانند که حضرت خدیجه زنی ثروت مند بود اما تصمیم گرفت با پیامبر که فردی ساده زیست بود ازدواج کند جوانان باید این اقدام را درس گرفته و از تجملات بپرهیزند و زندگی را آسان بگیرند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه