اخبار داغ

آیت‌الله علم‌الهدی:

آمریکا برای راه‌اندازی جنگ شیعه و سنی کور خوانده است/ داعش مزدور جنگ‌های نیابی آمریکاست

آمریکا برای راه‌اندازی جنگ شیعه و سنی کور خوانده است/ داعش مزدور جنگ‌های نیابی آمریکاست
نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی با بیان اینکه داعشِ ملعون مزدور جنگ‌های نیابتی آمریکاست، گفت: آمریکا برای راه‌اندازی جنگ شیعه و سنی کور خوانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز‌جمعه مشهدمقدس در جوار بارگاه منور رضوی اظهار داشت: برخوردهای سیاسی ائمه معصومین با حکومت‌های زمان خود به چندین دوره تقسیم می‌شود؛ دوره نخست بعد از رحلت پیامبر(ص)، دوره سکوت است. دوره دوم دوره اقتدار آمیخته با مظلومیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

امام‌جمعه مشهدمقدس افزود: دوره دیگر، دوران تلاش سازنده بلندمدت برحسب آن چیزی است که در انقلاب عظیم کربلا صورت گرفت. دشمنان نیز در مقابل جریان سرکوب و فتنه را در پیش گرفتند تا این برخوردهای سیاسی را به زعم خود خنثی کنند.

,

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به اینکه اخیراً در شهر قندوز افغانستان عده‌ای از دوستداران اهل بیت(ع) به خاک و خون کشیده شدند، بیان کرد: پشت‌پرده این قضیه دو مسئله قابل توجه است؛ داعشِ ملعون مزدور جنگ‌های نیابی آمریکاست که با ذلت از افغانستان خارج شده و کارنامه آمریکا در این 20 سال، مظلوم‌کشی و ضعیف‌کشی و آدم‌کشی است و نهایتاً با ذلت افغانستان را تخلیه کردند.

,

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: آمریکا دنبال ناامن‌سازی افغانستان و از سوی دیگر ایجاد جنگ داخلی و قومی و مذهبی بوده است. ‌بزرگترین سنگر استکبارستیزی، انقلاب اسلامی ایران است. درباره مسئله داعش و برخورد آن، آمریکا اشتباه کرده؛ از اینجا جنگ سنی و شیعه شکل نمی‌گیرد. در سرزمین عراق و سوریه عده‌ای از اهل‌سنت توسط همین داعشی‌ها کشته شده‌اند پس این جنگ میان شیعه و سنی نیست. آمریکا اینجا کور خوانده است. مسئله اصلی، جنایت آمریکاست که با ذلت از افغانستان بیرون رفته است.

,

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: ‌در دوران دفاع مقدس روزنامه‌های آمریکایی نوشتند شب‌های تاریک تهران از روزهای روشن نیویورک امنیتش بیشتر است و این امنیت مرهون خدمات جریان‌های انتظامی آن روز بود که امروز در نیروی انتظامی قهرمان و دلاور متبلور شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه