اخبار داغ

امام جمعه موقت یزد:

کشتار شیعیان در افغانستان، با هدایت آمریکایی‌ها انجام می شود

کشتار شیعیان در افغانستان، با هدایت آمریکایی‌ها انجام می شود
ائمه جمعه و خطبای نماز جمعه شهرهای مختلف استان یزد در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته به تبیین مسائل مختلف پیرامون شهر و کشور پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، ائمه جمعه و خطبای نماز جمعه شهرهای مختلف استان یزد در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته به تبیین مسائل مختلف پیرامون شهر و کشور پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

امام جمعه یزد: کشتار شیعیان در افغانستان، با هدایت آمریکایی‌ها است

, امام جمعه یزد: کشتار شیعیان در افغانستان، با هدایت آمریکایی‌ها است, امام جمعه یزد: کشتار شیعیان در افغانستان، با هدایت آمریکایی‌ها است,

آیت‌‎الله سیدمحمدرضا مدرسی یزدی امام جمعه موقت یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه به آغاز امامت حضرت امام زمان(عج) اشاره کرد و گفت: انتظار فرج یکی از مهمترین عبادات است و باید به خود ببالیم که شیعه ائمه(ع) هستیم و انتظار فرج امام زمان (عج) را داریم.

,

وی با تاکید بر اینکه بیماری منحوس کرونا یک بلا است، اظهار داشت: اگر مردمی و قومی آنچنان که اسلام فرموده و قرآن دستور داده با بلا برخورد کنند، آن بلا برای آنها نعمت خواهد شد و در روایات داریم که خداوند متعال هیچ قومی را دوست ندارد مگر اینکه آنها را به بلا مبتلا کرده است.

,

مدرسی افزود: هرجا امت اسلام با درک شرایط وحدت کلمه را حفظ کردند ، نقشه دشمنان نقش بر آب شد و مسلمانان در رسیدن به اهداف مقدس و عالیه خود موفق بودند.

,

امام جمعه موقت یزد با اشاره به شکست آمریکا در افغانستان، یادآور شد: امروز آمریکا با کینه در صدد انتقام است و دیدید که چگونه با تحریک داعشی‌ها و انتحاری‌های غافل بیچاره، بیش از 100 شیعه در حال نماز و عبادت خدا را در روز جمعه و در خانه خدا به خاک و خون کشیده و تعداد بسیار زیادی را مجروح کردند.

,

مدرسی خاطرنشان کرد: این اقدام نشانه شکست آمریکایی‌ها است به طوری که حتی دشمنان هم مجبور شدند این کار را محکوم کنند و قطعاً چنین اقداماتی در حالت عادی رخ نمی‌دهد و همین موضوع نشان دهنده درماندگی و بیچارگی آمریکایی‌هاست که مجبورند دست به چنین کارهایی بزنند.

,

وی به مسائل آذربایجان اشاره کرد و گفت: دولت و رئیس جمهور آذربایجان باید بدانند که در منطقه اسلامی و همسایگی جمهوری اسلامی زندگی می‌کنند و نباید دشمنان اسلام را در کشور خودشان راه بدهند مخصوصاً در مرزهایی که نزدیک ایران است.

,

امام جمعه بهاباد: مردم به تبلیغات افراد غیرمسئول در جریان واکسن توجه نکنند

, امام جمعه بهاباد: مردم به تبلیغات افراد غیرمسئول در جریان واکسن توجه نکنند, امام جمعه بهاباد: مردم به تبلیغات افراد غیرمسئول در جریان واکسن توجه نکنند,

حجت‌الاسلام علی‌اکبر ابراهیمی بشکانی امام جمعه بهاباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: دوران امامت امام یازدهم یکی از دشوارترین دوران امامت و دوره خفقان بود و خلفای بنی‌عباس ابزار کنترلی متفاوتی نسبت به بنی‌امیه داشتند و نسبت به ائمه ظلم فراوانی کردند.

,

وی با قدردانی از تلاش‌های ماموران انتظامی در تامین امنیت جامعه، افزود: امنیت و آرامش کنونی  مرهون فداکاری‌ و تلاش‌ کارکنان خدوم نیروهای انتظامی است.

,

امام جمعه بهاباد اظهار داشت: نیروهای انتظامی امروز به فضل الهی و به مدد تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری و همکاری آحاد مردم، اقتدار خود را در برخورد با هنجارشکنان در جهت امنیت عمومی اثبات کردند و با قانون‌مداری و رأفت و هوشمندی ضمن حفظ حقوق شهروندی، موجب تأمین آرامش عمومی جامعه هستند.

,

ابراهیمی بشکانی با اشاره به اهمیت واکسیناسیون در برهه کنونی، تأکید کرد: مردم بدون توجه به تبلیغات منفی شبکه‌های مجازی اقدام به تزریق واکسن علیه کرونا کنند، چراکه تنها راه کنترل این ویروس تزریق واکسن است.

,

وی تصریح کرد: واکسیناسیون عمومی به کار جهادی نیاز دارد و مردم نباید از دریافت واکسن کرونا که هیچ ضرری برای افراد ندارد و آنان را از گزند این ویروس دور می‌کند، تحت تاثیر موارد خرافی که از سوی افراد غیرمسئول به آن دامن زده می‌شود، از آن فاصله بگیرند.

,

امام جمعه مهریز: ترویج برخی اقدامات به اسم دین، تبعات جبران‌ناپذیری به همراه دارد

, امام جمعه مهریز: ترویج برخی اقدامات به اسم دین، تبعات جبران‌ناپذیری به همراه دارد, امام جمعه مهریز: ترویج برخی اقدامات به اسم دین، تبعات جبران‌ناپذیری به همراه دارد,

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته  شهر مهریز گفت: ایجاد و رواج برخی برنامه‌ها از سوی برخی افراد در لوای مسایل معنوی که هیچ سابقه و سندی برای آن نیست اصلا نباید تبلیغ  و در منطقه اشاعه شود.

,

وی ادامه داد: هرچند برخی امور فرهنگی و مذهبی در ظاهر خوب است، اما چون هیچ ریشه و سندی در تاریخ دین و ارزش‌های معنوی ندارد گسترش آن به اصل مکتب حیات بخش اسلام ضربه جبران‌‌ناپذیری وارد می‌کند.

,

امام جمعه مهریز با اشاره به اینکه باید مسئولان و متولیان فرهنگی در این خصوص با جدیت نظارت بیشتری بر امور معنوی و سنت‌ها داشته باشند، تصریح کرد: برای پشگیری از برخی کارهای خلاف دینی باید مسایل ابتدا در شورای فرهنگ عمومی بررسی و در صورت نداشتن مغایرت با اساس دین اجرا شود.

,

محی‌الدین با بیان اینکه هیچ فردی با برنامه‌های فرهنگی و مذهبی همانند آیین نخل‌برداری مخالفتی ندارد و اصلا کاری ارزشمند و پسندیده است، عنوان کرد: همه مردم و مسئولان باید مواظبت کنند تا خدای ناکرده دین و مبانی اعتقادی مردم دچار مشکل نشوند.

,

وی بیان کرد: همه ما در قبال  ارزش‌های دینی صحیح و ترویج و انتقال آن به نسل‌های آینده طبق اسناد موثق و مستدل مسئول هستیم و کوتاهی و سهل‌انگاری در قبال آنها قابل قبول و پذیرفته نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه