اخبار داغ

در خطبه های نمازجمعه استان کرمان مطرح شد؛

مطالبه گری نباید به تضعیف انقلاب اسلامی منجر شود/ اختلاف افکنی بین مسلمانان در دستور کار دشمنان است

مطالبه گری نباید به تضعیف انقلاب اسلامی منجر شود/ اختلاف افکنی بین مسلمانان در دستور کار دشمنان است
حجت الاسلام علیدادی گفت: باید توجه داشته باشیم مطالبه‌گری نباید منجر به تضعیف انقلاب اسلامی شود و به همه ابعاد توجه کنیم چون دشمن در کمین نشسته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان آیین عبادی-سیاسی نماز جمعه این هفته در سراسر استان برگزار شد.

امام جمعه کرمان: مطالبه گری نباید به تضعیف انقلاب اسلامی منجر شود

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کرمان با تبریک آغاز هفته وحدت گفت: وحدت به معنی همدلی مسلمانان است و اینکه مسلمانان در کنار هم به سیره پیامبر گرامی اسلام عمل می‌کنند.

امام جمعه کرمان با تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) و آغاز رهبری امام زمان (عج) عنوان کرد: از ویژگی‌ها و خصوصیات یاران امام زمان (عج) معرفت و شناخت بالا نسبت به خدا و دفاع محکم در برابر استکبار و ظلم است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ادامه داد: یاران واقعی حضرت ولیعصر(عج) دلباخته امام جامعه است و آرزوی شهادت در راه خدا را دارد.

وی با اشاره به عزم دولتا برای حل مشکلات تصریح کرد: خوشبختانه دولت رئیسی با عزم جدی و راسخ به جنگ مشکلات رفته ورئیس جمهوری انقلابی با تیم همراه برای بر طرف کردن مشکلات پای کار هستند.
 
علیدادی‌سلیمانی تأکید کرد: مشکلات معیشتی مردم و تورم و رشد اقتصادی، اشتغال‌زایی و مبارزه، فساد در رده‌های مختلف و ... که در رفع مشکلات مردم و جامعه موثر است باید حل شود اما باید توجه داشته باشیم حل مشکلات کشور زمان مناسبی می‌خواهد و انتظارات باید منطقی باشد و همه فکرها را متراکم و هم جهت با دولت کمک کنیم تا دولت، افتخارآمیز از این پیچ سخت عبور کند.

وی خاطرنشان کرد: باید توجه داشته باشیم مطالبه‌گری نباید منجر به تضعیف انقلاب اسلامی شود و به همه ابعاد توجه کنیم چون دشمن در کمین نشسته است.
 
امام جمعه موقت آسمینون: اختلاف افکنی بین مسلمانان در دستور کار دشمنان است

 حجت الاسلام محمد جعفری امام جمعه موقت بخش آسمینون منوجان در خطبه های نماز جمعه این شهر ، ضمن تبریک پیشاپیش ولادت حضرت محمد(ص) و فرزند گرامیشان امام جعفر صادق (ع)، گفت: مهمترین دستاویز دشمن برای مقابله با بیداری اسلامی ایجاد اختلاف است بنابراین مسلمانان را در مقابل یکدیگر قرار دادن و مسلمانان را به دست مسلمانان از بین بردن را در دستور کار خود قرار داده است.


امام جمعه موقت آسمینون افزود: دشمن از این راه می‌خواهد به مسلمانان ضربه بزند وجود مقدس نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) مهمترین نقطه ایجاد وحدت است و دنیای اسلام می تواند در این نقطه به هم بپیوندند.


وی ابراز کرد: عواطف همه مسلمانان در این نقطه متمرکز می‌شود و این کانون عشق محبت در دنیای اسلام است وحدت مسئله اصلی است اگر اتحاد بین مسلمین به صورت واقعی و به معنای حقیقی تحقق پیدا کند اکثر مشکلات مسلمین حل می شود.


 حجت الاسلام جعفری ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، تصریح کرد: امنیت یکی از مهم‌ترین نیازهای ملی است اگر امنیت نباشد جامعه به هم می‌ریزد آن جایی که امنیت نیست مردم قدر امنیت را می فهمند کشورهای همسایه ما آرزوی همچنین امنیتی را دارند چرا چون امنیت آنها عاریه ای است ولی امنیت ما متکی به خودمان است.


خطیب موقت نمازجمعه آسمینون بیان کرد: جمعه ای که گذشت روز خونین نمازگزاران بی گناه و شیعه در افغانستان بود این اقدام انتحاری توسط یکی از تروریست های وابسته به فرقه داعش انجام شد که طی آن بیش از ۱۰۰ نفر شهید و زخمی شدند.


وی اظهار کرد: آمریکا پس از طولانی ترین حضور نظامی خود در یکی از کشورها در جهان بعد از ۲۰ سال مجبور به خروج از افغانستان شده است اکنون نقطه اصلی امیدش برای ماندن یا بازگشت تداوم خلاء امنیتی در کشور افغانستان و درگیری های داخلی و داعش مهم ترین برنامه و بهترین گزینه است.


حجت الاسلام جعفری تاکید کرد: آمریکایی‌ها به این تحلیل رسیده اند که تنها گروهی که برای طالبان و سایر بازیگران همچون ایران به صورت تهدید می تواند وجود داشته باشد و سیاست‌های آمریکا در افغانستان را پیش ببرد داعش است.


امام جمعه موقت آسمینون اضافه کرد: به همین منظور تمام توان خود را برای احیا و حمایت از داعش قرار داده است تا از یک طرف ناامنی گسترده در افغانستان در راستای راهبرد مشغول سازی پیاده شود.


امام جمعه ریگان: زنان جامعه اسلامی وفاداری و ولایت مداری را از حضرت خدیجه بیاموزند

موسی غضنفرآبادی خطیب جمعه شهرستان ریگان گفت :روز ملی پارالمپیک را در پیش داریم که روز اراده،روز خواستن و توانستن و امیدواری است.
 

وی ادامه داد: جانبازان و معلولان ورزشکار کشورمان حقیقتا خوش درخشیدند و قابل ستایش و تقدیر هستند.

غضنفرآبادی با اشاره به سالگرد ازدواج پیامبر اکرم(ص) افزود: موضوع ازدواج پیامبر با حضرت خدیجه(س) است که ما مسلمانان ،شیعیان می‌توانیم اورا مادر خطاب کنیم.

وی تصریح کرد: حضرت خدیجه  به شاهزاده بانوی قریش معروف بودند،بانویی ثروتمند،شکیب و هوشمند و اولین زنی که به اسلام روی آورد او بود و پای ولایت با جان و مال ماند.

خطیب جمعه شهرستان اضافه کرد: همسران و بانوان جامعه ی ما باید از حضرت خدیجه  الگو بگیرند و در همراهی و وفاداری به شوهر ،در ولایت مداری اورا الگو قرار دهند.

حجت الاسلام غضنفرآبادی خاطرنشان کرد: روز دوشنبه روز تربیت بدنی است به منظور آشنایی افرادجامعه به اهمیت ورزش، مناسبت بسیار مهمی است،امروز ورزش بربخشی از بیکاری افراد جامعه مرهمی است ،در زمانی که جوانان بیکار هستند ورزش بهترین انتخاب است.

وی افزود: باید امکانات ورزشی را فراهم کنیم اما در برخی از شهرستان های کشور از جمله شهرستان ریگان این امکانات وجود ندارد.


غنضفرآبادی عنوان کرد: به دنبال آن هستیم که در تمام مناطق شرق استان کرمان فضاهای ورزشی ایجاد کنیم.

وی با اشاره به مناسبت روز سه شنبه ولادت پیامبر مهربانی(ص) و آغاز هفته ی وحدت گفت: امروز دشمن به شدت به دنبال تفرقه میان شیعه و سنی است..

امام جمعه ریگان افزود: برخی فرقه هایی در اهل سنت و شیعه وجود دارد که ساخته و پرداخته دست انگلیس است و اینها آتش بیار اختلافات بین شیعه و سنی هستند؛ برخی از افراد متاسفانه هم در شیعه و هم سنی  ناخواسته به دام چنین شیاطینی می‌ افتند که باید مراقب باشیم.

امام جمعه فاریاب: هدف آمریکا ایجاد ناامنی در افغانستان است

خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان فاریاب توسط حجت الاسلام گروهی امام جمعه اقامه شد.

وی ابتدا ضمن عرض تسلیت بمناسبت شهادت امام حسن عسکری (ع) گفت : دوران این امام بزرگوار دوران خفقان بود، آنقدر بر ایشان سخت گرفتند و در یک پادگان نظامی قرار دادند تا ایشان را کنترل کنند و تحت نظر داشته باشند.


خطیب نماز جمعه فاریاب در ادامه به موضوع برجام پرداخت و بیان کرد:ملت ایران خاطره ی تلخ برجام را فراموش نمی‌کنند، چون به علت بدعهدی غربی ها نتیجه نگرفتند.

وی افزود:دولت جدید باج نمی دهد و در مورد برجام عجله ای ندارد،چرا؟ چون آنها خیلی ظلم کردند، قصد نابودی نظام را داشتند،قصد زیاده خواهی دارند.

حجت الاسلام گروهی شهادت جمعی از مسلمانان در خان آباد افغانستان در روز جمعه هفته گذشته بدست داعش( دست نشانده آمریکا) را محکوم کرد و عنوان کرد:
هدف آمریکا این هست که بگویند در افغانستان ناامنی است تا زمینه برگشت مجدد آنها فراهم شود، طالبان هم باید امنیت افغانستان و به خصوص شیعه را تامین کند.

خطیب نماز جمعه فاریاب با اشاره به انتخابات مجلس عراق بیان کرد: بیش از 40 درصد مردم عراق در انتخابات شرکت کردند،با توجه به اینکه مردم این کشور جنگ زده هستند این درصد حضور خوب است، بر خلاف غربگراها اکثریت کرسی های مجلس را جریان انقلابی عراق بدست گرفتند.

حجت الاسلام گروهی امام جمعه فاریاب در ادامه از وضعیت اینترنت شهرستان گله کرد و گفت: به دلیل همین مشکل مدیر کل ارتباطات استان در شهرستان حضور پیدا کرد و جهت جمع آوری اطلاعات از مناطق مختلف شهرستان بازدید بعمل آورد و قول حل مشکل اینترنت شهرستان را در آینده ای نزدیک داد.

وی در پایان از شکرالهی نماینده محترم مجلس جهت پیگیری حل مشکلات معلمان خرید خدمت تشکر و مطرح کرد: در سال تحصیلی جدیدحدود 40 تا 50 نفر از معلمان حق التدریس شهرستان فاریاب بنا به حکم اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در خارج از شهرستان و شهرها و روستاهای با مسافت زیاد نسبت به فاریاب مشغول شدند که باعث مشکلاتی برای آنها و خانواده هایشان شده است درخواست داریم که مقدماتی فراهم شود تا به شهرستان فاریاب یا شهرهای همجوار منتقل شوند.

امام جمعه رفسنجان: بدترین ره توشه قیامت تجاوز به حقوق مردم است

امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته با عرض تسلیت شهادت امام حسن عسکری علیه السلام اظهار کرد: مکتب ائمه درس های زندگی بسیاری دارد که باید آموخت، ریشه و پایه ریزی رساله و مقاله نویسی در دانشگاه های امروز در عملکرد امام حسن عسکری است.

وی افزود:  انسان در سخت ترین شرایط باید به وظیفه اش عمل کند خدا او را یاری می کند.

خطیب جمعه رفسنجان با گرامیداشت روز استاندار بیان کرد: با رعایت استاندارد از پسته که سرمایه خدادادی در این منطقه است و به خوبی استحصال می شود مراقبت کنید.

وی ادامه داد: ترازو ها را استاندارد کنید و اجناس کم فروشی نکنید و خداوند به طور جدی فرمود وای بر کم فروشان، آیا این افراد نمی دانند روز قیامت باید مبعوث شوند و باید جواب مردم را بدهند.

حجت الاسلام عسکری خاطر نشان کرد: بدترین ره توشه قیامت حق الناس و تجاوز به حقوق مردم است.

عسکری با گرامیداشت روز جهانی عصای سفید تصریح کرد: علیرغم توانمندی های فوق العاده نابینایان، اما این قشر مورد غفلت قرار گرفته اند؛ شوای شهر و خیران از توانمندی های آن ها استفاده کنند.

امام جمعه فهرج: تعارض منافع کانون اصلی نابرابری است

حجت الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی امام جمعه فهرج در خطبه های نماز جمعه این هفته با محکومیت اقدام تروریست های وابسته به فرقه داعش در به شهادت رساندن نمازگزاران بی گناه شیعه مسجد خان آباد افغانستان گفت: آمریکایی ها تمام توان خود را بر حمایت از داعش قرار داده اند و اگر این تهدید در نطفه خفه نشود خطرات امنیتی گسترده همچون افزایش تهدیدهای آنان در منطقه را بدنبال دارد.

وی افزود: امروز مهمترین دستاویز دشمن برای مقابله با بیداری اسلامی ایجاد اختلاف است و اگر اتحاد بین مسلمین به صورت واقعی و به معنای حقیقی تحقق پیدا کند اکثر مشکلات بین مسلمانان برطرف می شود.

خطیب جمعه فهرج در ادامه از «تعارض منافع» به عنوان کانون اصلی نابرابری نام برد و اظهار کرد: نابرابری ها، فاصله ی طبقاتی و عدم تحقق عدالت ماحصل تعارض منافع است و خود تعارف منافع هم ناشی از «عدم شفافیت در نظام اقتصادی و اداری» است.

آقاملایی تصریح کرد: کنترل و مدیریت تعارض منافع و پیگیری تحقق شفافیت در نظام اقتصادی و اداری مهم ترین رویکردی است که می تواند دنبال شود و اتفاقات بزرگی را رقم بزند.

امام جمعه کوهبنان: پیروی از ولایت رمز رستگاری است

حجت الاسلام حاج شیخ مرتضی جعفری پس از دعوت همگان به تقوای الهی ضمن تسلیت ایام شهادت یازدهمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت با استناد به کلام نورانی ایشان گفت: عابدترین مردم کسی است که واجبات خود را اقامه کند لذا توجه به نماز انسان را از حرام دور می کند و انسان عاقبت به خیر می شود.

وی تاکید کرد: زاهدترین مردم کسی است که مرتکب حرام نمی شود جا دارد انسان تلاش کند که حق الناس به گردن نداشته باشد و لقمه حرام را وارد زندگیش نکند.

امام‌ جمعه کوهبنان افزود: سخت کوش ترین افراد کسانی هستند که نسبت به عبادت الهی مقید باشند و گناه نکنند جا دارد انسان همواره با رعایت اوامر خداوند تقوای الهی را پیشه کند تا سعادتمند شود.

وی ابراز کرد:حفظ امنیت و آسایش از مهترین وظایف نیروی انتظامی است نیرویی که باعث شکوهمندی اسلام ، ولایت و رهبری است.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد:  مبارزه با مواد مخدر از دیگر ماموریت های نیروی انتظامی است جا دارد از فرماندهی، جانشین و‌پرسنل انتظامی شهرستان در راستای برقراری امنیت و آرامش تشکر و قدردانی داشته باشیم.

وی یادآور شد: ایام شهادت امام  حسن عسکری(ع) را تسلیت می گویم و آغاز ولایت و رهبری حضرت ولی عصر را گرامی می داریم حضرت ولی عصر (عج) فرمودند از ما اطاعت کنید ،در صراط مسقیم حرکت کنید تا سعادتمند شوید.

حجت الاسلام جعفری ادامه داد: باید برای فرج حضرت بسیار دعا کنیم ایشان تاکید کردند از جانشیان ما و فقها اطاعت و پیروی کنید لذا امروز باید از مقام معظم رهبری جانشین امام زمان (عج) در مسائل فردی ، اجتماعی ، سیاست داخلی و خارجی  اطاعت و پیروی کنیم تا رستگار شویم.   

وی ابراز کرد:سالروز شهادت شهید محراب اشرفی اصفهانی را در پیش داریم شخصیتی که در محراب عبادت به شهادت رسید حسن خلق ، صبر و استقامت ، زهد و‌ پارسایی ، همراه و هم درد با مردم  از جمله ویژگی های این شهید بزرگوار بود.

امام جمعه کوهبنان بیان کرد: ۲۴ مهرماه سالروز پیوند اولیا و مربیان است مشاوره و همکاری والدین با مربیان و فرهنگیان دلسوز در مدارس در راستای مسائل آموزشی، فرهنگی، هنری، ورزشی باید همواره مورد توجه باشد.

وی ادامه داد: ۲۶ مهرماه روز تربیت بدنی و ورزش است در حالی دین اسلام بر ورزش تاکید دارد زیرا تن و روان سالم باعث عبادت خالصانه می شود.

خطیب جمعه کوهبنان گفت: کوهنوردی و پیاده روری در اسلام سفارش شده مقام معظم رهبری  همواره در راستای ورزش کوهنوردی اقدام دارند.

وی تصریح گرد: سالروز ولادت پیامبر اعظم (ص) را در پیش داریم که از ۱۲ تا ۱۷ ربیع الاول هفته وحدت نامگذاری شده است.

امام جمعه رابر: حنای تهدید غربی ها در دولت جدید رنگی ندارد

حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته، ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی  با بیان اینکه   امروز ۸ربیع الاول مصادف با شهادت امام حسن عسکری علیه السلام است با تسلیت این روز و همچنین نهم ربیع الاول آغاز امامت ولیعصر(عج)است با تبریک  این روز به همه منتظران ظهور گفت: از  زمینه و شرایط لازم و ضروری  برای تحقق ظهور  امام زمان (عج) وجود یارانی شایسته که آن حضرت را پشتیبانی کنند و در انجام مسئولیت آن حکومت جهانی  نقش داشته باشند.

وی با اشاره به برخی از ویژگی های یاران امام زمان (عج)  افزود: حرم دلشان از بت های نفس  و مقام آلوده نباشد،  حریم امن دل آنها حضور خدا را در هر لحظه بطلبد، یاران امام از عقلانیت و بصیرت برخورداراند با کلام الهی قرآن مجید مانوس و عجین اند ،  اهل عبادت، تضرع  و خضوع اندو عاشق و دلباخته امام اند.اطاعت پذیر ،  عصیان ستیزاند،  اهل جهاد و شهادت و رشادت اند.

خطیب جمعه رابر ادامه داد:  اهل زهد یک دل و صمیمی  و سربلند از آزمون ها و امتحان الهی،  استوار در برابر سرزنش ها و تبلیغات دشمن اینها از ویژگی هواریون امام زمان(عج) هستند امید دارم این ویژگیها  را  در زندگیها  پیاده کنیم و خودمان  را با این ویژگی ها برای هواریون  امام زمان (عج) تربیت کنیم.

وی با اشاره به سه شنبه ۱۲ربیع الاول بنا به روایات اهل سنت  ولادت نبی بزرگوار اسلام و آغاز هفته وحدت است با تبریک این روز وهفته اظهار کرد : زمینه های وحدت جهانی اسلام  اولا اصل مشترک است و اصول مشترک که می‌توانند به خدای واحد ،پیامبر واحد ، قبله  واحد، مناسک حج واحد ، موعود واحد از این اصول مشترک یاد کنم.
خطیب جمعه رابر گفت:  از زمینه های وحدت جهانی احادیث مشترک است در زمینه های اخلاقی ، فقهی و گاهی د ر مسائل  اعتقادی از جمله حدیث ثقلین ، حدیث کسا و حدیث اثنی عشر است.

 وی با بیان دیگر زمینه های وحدت جهانی، را دشمنان مشترک خواند و ادامه داد:   شیعه و سنی به این بلوغ رسیدند که یک دشمن واحد دارند آمریکا جنایتکار و اسرائیل خائن و غاصب است وجود این دشمن مشترک زمینه ساز مناسبی برای پیدایش اتحاد  مسلمانان است.

امام  جمعه رابر عنوان کرد:  امیدوارم در این سه اصل مشترک شیعه و سنی در کنار هم بتوانیم زمینه منجی عالم بشیریت را فراهم کنیم و ریشه ظلم ، فساد، طغیان  با ظهورش برچیده گردد.

وی در بخش دیگر سخنان خود گفت:  مسئله ی احیای روند مذاکرات هسته ای  ایران و غرب همزمان با روی کار آمدن دولت سیزدهم یکی از موضوعات داغ محافل خبری و سیاسی است.

خطیب جمعه رابر، با بیان این سؤال که چرا دولت جمهوری اسلامی ایران عجله ای برای مذاکرات هسته ای ندارد گفت : به این موضوع سه دلیل عمده میتوان اشاره کرد؛  دلیل اول تغییر رویکرد اصلی  سیاست خارجه در دولت سیزدهم است یکی ازویژگی های بارز دولت سیزدهم  مخصوصا در سیاست  خارجی گره نزدن آینده  و تمام مسائل این کشور به موضوع برجام است.

وی ادامه داد:  تجربه چهل سال اخیر به خوبی نشان داده است و دولت سیزدهم از این تجربه هشت  ساله به خوبی  بهره می برد دشمنی بدعهد، ناقص عمل و از همه مهمتر مذاکرات هسته ای برای نابودی جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته است این را دولت  جدید سیزدهم به خوبی درک می کند.

امام جمعه رابربیان کرد: مجموع این مسائل باعث شده است رویکرد حساب شده ای در قرارداد برجام  دولت  سیزدهم پیش گیرد.

وی افزود: دلیل دوم اینکه در مدت اخیر بارها  رسانه های غربی کشور، جمهوری اسلامی ایران را تهدید کردند و دائم از این موضوع صحبت میکنند که جمهوری اسلامی ایران راهی جز برگشتن به مذاکرات ندارد  و نتیجه ای باید از دل این مذاکرات برای غربی ها حاصل شود.

خطیب جمعه رابر  با اشاره به طرح جایگزین از سوی آمریکا و اسرائیل  گفت: معنای این  طرح حمله به تأسیسات اتمی و مراکز حساس ایران  است در این طرح مذاکره ای به نفع  غرب صورت  نگیرد حمله آغاز خواهد شد در این باره باید گفت؛ این حنا دیگر رنگی ندارد.

وی ادامه داد: در دوره سیاست خارجی دولت سیزدهم  که از استقلال کشور، آبروی نظام و از اقتدار نظام با قدرت دفاع میکند قطعا هر گونه اقدام نظامی ، اقدام خرابکارانه  ای از سوی دشمنان این نظام صورت گیرد بدون پاسخ نخواهد ماند.


حجت الاسلام علیدادی با بیان دلیل سوم یادآور شد: غربی ها باید تنبیه شوند، در سال های اخیر غربی ها و رژیم صهیونسیتی برعلیه نظام جمهوری اسلامی ایران  دست به اقدامات خرابکارانه زدند مخصوصا در همین ماه های اخیر در تاسیسات اتمی کشورمان به دنبال خرابکاری بودند و در عین  حال با این حرکات  وقیحانه و  زشت  دنبال مذاکرات هستند.

وی در بخش دیگر سخنان  خود با اشاره انفجار خونین یکی از مساجد  افغانستان در جمعه گذشته گفت: جمعه ای که گذشت  روز خونین شیعان بیگناه نمازگزار در افغانستان بود آنها برای  حج فقرا شرکت کرده بودند به دستور آمریکای غاصب داعشی ها را در درون کشورافغانستان  برای ما امنی نگه داشته اند هر جا رد پای آمریکا بود  ناامنی ، ظلم، فساد  و کشتار مردم مظلوم  بیگناه بود.

خطیب جمعه رابر افزود:  صدها نفر از شیعیان مظلوم افغانستان در آن نماز جمعه شربت شهادت نوشیدند  و بعضا زخمی شدند شهادت مظلومانه نماز گزاران جمعه را  به مردم شریف  افغانستان  و خانواده های داغدارشان  تسلیت  عرض می کنم و برای شهیدان نماز جمعه افغانستان  علو درجات از خداوند را  خواهانم.

وی تأکید کرد:  از دولت افغانستان می خواهیم  مسئولیت  سنگین امنیت در دولت کنونی افغانستان را جدی بگیرد؛ باید این دولت جلوی ناامنی و حرکات وقیحانه را بگیرد و اجازه ندهد  شیعیان  مظلوم افغانستان در نماز  عبادی و  سیاسی با این وضع به شهادت برسند  لذا اولین مسئولیت  آن با ولت  کنونی افغانستان است امیدوارم که بتوانند ازاین صحنه های ناراحت کننده  جلو گیری کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
, امام جمعه کرمان: مطالبه گری نباید به تضعیف انقلاب اسلامی منجر شود, امام جمعه کرمان: مطالبه گری نباید به تضعیف انقلاب اسلامی منجر شود,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, امام جمعه موقت آسمینون: اختلاف افکنی بین مسلمانان در دستور کار دشمنان است, امام جمعه موقت آسمینون: اختلاف افکنی بین مسلمانان در دستور کار دشمنان است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, امام جمعه ریگان: زنان جامعه اسلامی وفاداری و ولایت مداری را از حضرت خدیجه بیاموزند, امام جمعه ریگان: زنان جامعه اسلامی وفاداری و ولایت مداری را از حضرت خدیجه بیاموزند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, امام جمعه فاریاب: هدف آمریکا ایجاد ناامنی در افغانستان است, امام جمعه فاریاب: هدف آمریکا ایجاد ناامنی در افغانستان است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, امام جمعه رفسنجان: بدترین ره توشه قیامت تجاوز به حقوق مردم است, امام جمعه رفسنجان: بدترین ره توشه قیامت تجاوز به حقوق مردم است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, امام جمعه فهرج: تعارض منافع کانون اصلی نابرابری است, امام جمعه فهرج: تعارض منافع کانون اصلی نابرابری است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, امام جمعه کوهبنان: پیروی از ولایت رمز رستگاری است, امام جمعه کوهبنان: پیروی از ولایت رمز رستگاری است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, امام جمعه رابر: حنای تهدید غربی ها در دولت جدید رنگی ندارد, امام جمعه رابر: حنای تهدید غربی ها در دولت جدید رنگی ندارد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه