اخبار داغ

ترقی در گفت‌وگو با دانا:

سفرهای استانی دولت لرزه بر پیکر اصلاح‌طلبان انداخته است/ حل مشکلات مردم مانع بازگشت اصلاحات به عرصه سیاست است

سفرهای استانی دولت لرزه بر پیکر اصلاح‌طلبان انداخته است/ حل مشکلات مردم مانع بازگشت اصلاحات به عرصه سیاست است
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: جریان اصلاح طلب نگران افزایش سرمایه اجتماعی دولت است از این رو سفرهای استانی رئیس جمهور لرزه بر پیکر حامیان دولت قبل انداخته است.
[

«حمیدرضا ترقی»، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه سفرهای استانی رئیس جمهور لرزه بر پیکر اصلاحات انداخته است گفت: جریان اصلاح طلب و حامیان دولت قبل نگران افزایش سرمایه اجتماعی دولت و نظام است از این رو اقدام به تخریب سفرهای استانی آقای رئیسی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه اصلاح طلبان نگران این هستند که با سفرهای استانی مسئولان دولتی مشکلات را از نزدیک دیده و اقدام به حل آن کنند عنوان کرد: انجام وعده هایی که دولت در جریان سفرهای استانی به مردم می دهد باعث خواهد شد که دیگر فرصتی برای بازگشت اصلاح طلبان به عرصه سیاسی باقی نماند.

,

ترقی با بیان اینکه جریان رسانه ای اصلاحات در پروژه ای هماهنگ سعی در تخریب سفرهای استانی دارد ادامه داد: چهره های حامی دولت تلاش می کنند اصل سفرهای استانی را در ذهن مردم مخدوش کرده و اجازه ندهند سرمایه اجتماعی به گونه ای افزایش یابد که جامعه رویکرد مثبتی به اصلاح طلبان نداشته باشد.

,

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه اگر دولت به همه وعده هایی که در سفرهای استانی به مردم می دهد را مشخص کرده و برنامه زمان بندی شده برای اجرای آنها در نظر بگیرد آثار مثبتی را برای نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت مستقر خواهد داشت تاکید کرد: پیگیری وعده های دولت در سفرهای استانی می تواند اعتماد از دست رفته را دوباره احیا کرده و مردم را برای بهبود وضع معیشت و زندگی امیدوار کند که این یک چرخش قابل ملاحظه برای کشور خواهد بود.

,

وی با اشاره به ضرورت تداوم سفرهای استانی با وجود نقدهایی که از سوی جریان حامی دولت قبل صورت می گیرد خاطرنشان کرد: باید توانمندی های دولت در حل مشکلات کردم با وعده هایی که در سفرهای استانی داده می شود متناسب سازی صورت گیرد.

,

انتهای پیام/ک

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه