اخبار داغ

کارشناس مسائل فرهنگی:

تذکر امام جمعه کرج در خصوص مشکلات فرهنگی البرز به جا و به موقع بود/ پرهیز از موازی‌کاری و حذف نهادهای زائد در حوزه فرهنگ

تذکر امام جمعه کرج در خصوص مشکلات فرهنگی البرز به جا و به موقع بود/ پرهیز از موازی‌کاری و حذف نهادهای زائد در حوزه فرهنگ
احمد پیروی گفت: تذکر امام جمعه کرج بسیار به جا و به موقع بود، متولیان فرهنگی استان باید از موازی‌کاری پرهیز کنند و بودجه های هر چند اندک فرهنگی با همکاری همه دستگاه‌ها سازماندهی شده و به یک خروجی و کار فرهنگی برجسته تبدیل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد پیروی کارشناس مسائل فرهنگی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: امروز بی توجهی به موضوع فرهنگ باعث بروز مشکلات فراوانی در البرز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: روز گذشته نیز نماینده ولی فقیه در استان البرز در خطبه های نمازجمعه گفت: "برخی کم کاری ها و بی توجهی ها به مسئله فرهنگ موجب مشکلات مختلف در استان شده است، فرصت را نباید از دست داد و متولیان امر باید برای حل مسائل فرهنگی اقدام فوری انجام دهند."
,
 
,
این کارشناس تصریح کرد: تذکر امام جمعه کرج بسیار به جا و به موقع بود، متولیان فرهنگی استان باید از موازی کاری پرهیز کنند و بودجه های هر چند اندک فرهنگی با همکاری همه دستگاه ها سازماندهی شده و به یک خروجی و کار فرهنگی برجسته تبدیل شود.
,
 
,
پیروی افزود: بسیاری از هنرمندان بزرگ کشور ساکن البرز هستند، ولی برای عرضه هنر خود به تهران و شهرهای بزرگ کشور می روند. باید این ظرفیت در استان فراهم شود تا هنر هنرمند بومی در ایران کوچک ارائه شود.
,
 
,
وی ادامه داد: بسیاری از آسیب های اجتماعی در البرز به دلیل نبود کار فرهنگی فاخر است زیرا هر چیز در قالب هنر بگنجد ماندگار می شود.
,
 
,
این کارشناس در خاتمه خاطرنشان کرد: البرز به دلیل داشتن ۴ زندان بسیار مستعد آسیب است بنابراین باید برای کاهش این آسیب ها، محتوای فرهنگی استان ارتقا پیدا کند تا خوراک تفریحی و سرگرمی نوجوان و جوان تامین شود و آسیب ها در ایران کوچک رشد نکنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه