اخبار داغ

صبح امروز؛

پس از کش و قوس‌های فراوان تحلیف پارلمان یاسوج به سرانجام رسید/ 7 عضو شورای شهر قسم یاد کردند

پس از کش و قوس‌های فراوان تحلیف پارلمان یاسوج به سرانجام رسید/ 7 عضو شورای شهر قسم یاد کردند
با حضور اعضای شورای شهر یاسوج در فرمانداری شهرستان بویراحمد مراسم تحلیف پارلمان یاسوج پس از بر گزاری 10 نشت امروز به ایستگاه پایانی رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس صبح امروز با حضور 7 عضو پارلمان یاسوج که 10 نشست مراسم تحلیف را نا کام گذاشته بودند و پس از کش و قوس های فراوان در این نشست حضور یافتند، با هم قسم شدن این اعضا پارلمان یاسوج از امروز رسما آغاز به کار می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در ابتدای این مراسم فرماندار بویراحمدگفت: شیعه واقعی کسی است که سبب خیر رساندن به مردم، امانت دار و با مردم با صداقت و سلوک با مردم رفتار کند.

,

احمدی با تشکر نماینده ولی فقیه، استاندار و نماینده بویراحمد برای شروع کار شورا، گفت: تلاش این است شورا با تعامل و دوستانه سبب خیر رساندن به امور مردم شود‌.

,

وی با بیان اینکه حضور مردم برای حضور در انتخابات شورا برای خدمت به آنها بوده است که اگر این موضوع محقق نشود باید در روز قیامت پاسخگو باشیم.

,

وی افزود: در یک فضای دوستانه و همراه با تعامل باید از امانت مردم صیانت و دفاع کرد.

,

عطاالله دانشی در این جلسه با تبریک آغاز امامت امام زمان (عج) گفت:شهر های استان بیمار و گرفتار هستند و به نجات و اصلاح نیاز دارند چرا که در بودجه و عمران توجه جدی نشده بلکه مهاجرت و حاشیه نشینی در استان چالش جدی بوجود آورده که برنامه ریزان و صاحبان خرد  برنامه ریزی بلند مدت حتی ۵ ساله پیش بینی نکرده اند.

وی با بیان اینکه آسیب های اجتماعی سبب مشکلات مختلفی در مناطق حاشیه ای مانند مادوان به وجود آورده که نیاز به ساماندهی دارد، گفت: توزیع نامناسب امکانات مردم را نگران کرده است در این راستا استاندار برای این موضوع برنامه جدی داشته باشد و امید است دست در دست هم داده و شهری آباد بسازیم.

,
,
,

دانشی خرد جمعی را نیازمند عبور از مشکلات دانست و گفت: با وجود دست های پشت پرده اسباب برای فروپاشی رای مردم فراهم بود اما باید امانتی که مردم بر عهده ما گذاشته اند و به احترام رای و حضور مردم نوعی از همدلی و هم افزایی با آرای متفاوت به نمایش بگذاریم، ورود بنده حقیر برای تغییر و تحول بنیادین بوده و بر این امر پافشاری دارم و از هیبت رئیسه و شهردار تقاضای همکاری با رویکرد جدید برای شهری آباد با آستانه صبری بالا با سلایق متفاوت را داریم.

,

وی به کنار گذاشتن اختلافات و افزایش همدلی جهت خدمت به مردم اشاره کرد و گفت:فرصت طلبان بدانند تراژدی آنها شکست خواهد خورد و در دولت انقلابی افکار آنها جایگاهی برای جولان ندارد.

,

دانشی همدلی و هم افزایی و همگرایی را برای توسعه شهر با جدیت و روی باز ادامه خواهیم داد، افزود: با روی باز و طیب خاطر برای اینکه دولت انقلابی از این محفظ که بتوان کمکی کرد امیدوارانه حرکت خواهیم کرد در این راستا دوستان باید رای خود را از طریق هئیت رئیسه و انتخابات شهردار را انتخاب کرد و سبب شهری آباد باشیم.

,

در ادامه هدایت اکبری متقاضی ریاست شورا شد که با انتخاب هفت عضو به عنوان رئیس شورا برگزیده شد.

,

برای نائب رئیس فرشید احمدی کیش متقاضی شد که وی با ۷ رای نائب رئیس شد.

,

در ادامه ایمان جاودانه به عنوان منشی شورا متقاضی شد که با ۷ رای وی نیز برگزیده شد

کیوان آشنا با ۷ رای سخنگوی شورا شد.

,
,
,

هدایت اکبری با تشکر از همراهی رسانه ، گفت: هدف ما تعامل، برادری و هفت عضو هفت نقطه شهر را شناسایی و خدمت کنند اگر در گذشته رقیب بودیم امروز رفیق برای خدمت به مردم هستیم.

,

وی به تعامل برای همدلی جهت خدمت و انتخاب شهردار جهت پیشرفت شهر گام برداشت، ادامه داد: با هماهنگی مجموعه فرمانداری و وزارت کشور باید تلاش کنیم برای خدمت به مردم گام برداریم.

فرماندار با تشکر از اعضای شورا جهت حضور در جلسه و همچنین تشکر از خدمات شورا در دوره های گذشته ، گفت : استاندار و نماینده ولی فقیه تاکید داشتند در یک فضای دوستانه بتوان به مردم خدمت کرد زیرا شهر یاسوج شایسته خدمت است و باید با استفاده از ظرفیت ها سبب خدمت به مردم شد و فضای تقابلی نتیجه مثبت به همراه نخواهد داشت.

,
,
,


وی به رای مردم به عنوان حق الناس اشاره کرد و گفت : اگر پافشاری شد تا دو عضو دیگر وضعیت آنها توسط وزارت کشور مشخص شود برای صیانت از رای مردم بود و رای دیوان عدالت اداری منطبق بر قانون بود و انتظار این است در این فضا در جهت حل مشکلات مردم گام های مثبتی برای خدمت به مردم گام برداشت.

,
,

بهنام عباس نژاد و کیوان آشنا به عنوان نماینده های شورای شهرستان انتخاب شدند.

,

, ,

, ,

, ,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه