اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش رشتخوار:

۵۲ درصد دانش آموزان رشتخواری در برابر بیماری کرونا واکسینه شدند/ دعوت از والدین برای ادامه واکسیناسیون دانش آموزان

۵۲ درصد دانش آموزان رشتخواری در برابر بیماری کرونا واکسینه شدند/ دعوت از والدین برای ادامه واکسیناسیون دانش آموزان
ذباح گفت: ۴ هزار دانش آموز واجد شرایط در رشتخوار واکسن کرونا را دریافت کرده و تاکنون بیش از ۵۲ درصد جامعه دانش آموزان در برابر بیماری کرونا در رشتخوار واکسینه شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محمود ذباح مدیر آموزش و پرورش رشتخواردر گفت و گو با  صبح توس؛ گفت: تاکنون بیش از ۵۲ درصد دانش آموزان شهرستان رشتخوار در برابر بیماری کرونا واکسینه شده اند.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
,

وی در ادامه با تاکید بر اثربخش بودن واکسیناسیون در جامعه دانش آموزی، افزود: با توجه به اینکه به زودی آموزش در همه مدارس شهرستان حضوری خواهد شد، بر لزوم توجه اولیا دانش آموزان بر واکسن فرزندانشان تاکید کرده و گفت: تا الان نزدیک به ۴ هزار دانش آموز واجد شرایط دریافت واکسن در شهرستان واکسن کرونا را دریافت داشته و هیچ موردی در خصوص بروز مشکل برای آنها گزارش نشده است.
 

,
,

 ذباح در ادامه با دعوت از والدین و دانش آموزان در جهت تسریع در روند دریافت واکسن، تصریح کرد: هم اکنون کلیه مراکز تزریق واکسن در سطح شهرستان بدون نوبت آماده تزریق واکسن به دانش آموزان ۱۲سال به بالا هستند از والدین دانش آموزان خواست هرچه سریع تر جهت دریافت واکسن فرزندشان به یکی از پایگاه های تزریق واکسن در سطح شهرستان مراجعه نمایند.


انتهای پیام/

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه