اخبار داغ

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

تمامی کمیته‌های کنگره ملی شهدا برای برگزاری باشکوه اجلاسیه در میدان باشند

تمامی کمیته‌های کنگره ملی شهدا برای برگزاری باشکوه اجلاسیه در میدان باشند
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: سردار کرمی با تاکید بر اینکه کار با برگزاری اجلاسیه، تمام نمی‌شود، تصریح کرد: برگزاری اجلاسیه، شروع یک حرکتی است که مسیر آینده و تکلیف ما در مورد شهدا و مجاهدت و فداکاری آن‌ها را روشن و مشخص می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; سردار جهانبخش کرمی امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان با اشاره به در پیش بودن کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان اظهار داشت: دست خانواده معظم شهدا و ایثارگران را می‌بوسم که همکاری خوبی طی این مدت برای برگزاری کنگره داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی بیان کرد: با همکاری کمیته‌های مختلف، مسئولین، دست‌اندرکاران و با هدایت‌های معنوی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، کارهای خوبی صورت گرفته که ماندگار برای نسل‌های آینده است که نتیجه این زحمات در روز اجلاسیه، دیده و شنیده می‌شود.

,

سردار کرمی با تاکید بر اینکه کار با برگزاری اجلاسیه، تمام نمی‌شود، تصریح کرد: برگزاری اجلاسیه، شروع یک حرکتی است که مسیر آینده و تکلیف ما در مورد شهدا و مجاهدت و فداکاری آن‌ها را روشن و مشخص می‌کند.

,

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: با تمام توان، پیش می‌رویم تا فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، محقق شود.

,

وی اظهار داشت: کارهای مربوط به کنگره شهدا تا اینجا با کمک تمام دستگاه‌ها با کمترین هزینه و بیشترین خروجی، پیش رفته و با توجه به در پیش بودن اجلاسیه از همه کمیته‌ها انتظار داریم که به میدان بیایند و همه ما کمک کنیم تا هیچ خلایی نباشد و مراسم در شان 3535 شهید استان زنجان برگزار شود چرا که زندگی ما به برکت خون پاک شهیدان است.

,

سردار کرمی خاطرنشان کرد: خانواده شهدا نه تنها هیچ انتظاری از مسئولان ندارند بلکه مادری که 3 فرزند خود را در راه نظام و انقلاب تقدیم کرده، می‌گوید اگر به اندازه موهای سرم، پسر داشتم همه آن‌ها را در راه انقلاب تقدیم می‌کردم.

,

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تاکید بر توجه ویژه به ایثارگران و خانواده معظم شهدا گفت: رزمندگانی داریم که هنوز هم ترکش عملیات کربلای 5 در بدنش قرار دارد و دستگیری از ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس، جایگاه بلندی دارد.

,

وی ابراز کرد: کنگره شهدا بهانه‌ای است تا به رزمندگان دفاع مقدس، سرکشی و به مشکلات آن‌ها رسیدگی شود تا شرمنده آن‌ها نشویم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه