اخبار داغ

«پنهان» و «برندگان» به «هنر و تجربه» می‌آیند

«پنهان» و «برندگان» به «هنر و تجربه» می‌آیند
مستندهای «پنهان» به کارگردانی شیرین برق‌نورد و «برندگان» ساخته امید عبدالهی روی پرده سینماهای «هنر و تجربه» می‌روند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ۲ مستند «پنهان» به نویسندگی و کارگردانی شیرین برق‌نورد و تهیه‌کنندگی محمدرضا جهان‌پناه و شیرین برق‌نورد و «برندگان» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی امید عبدالهی، از روز دوشنبه ۲۶ مهر در قالب یک بسته و در سینماهای «هنر و تجربه» اکران می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مستند «پنهان» فیلم مقاله‌ای کوتاه درباره موضوع ملیت است. ملی‌گرایی دیواری پنهان است و به همان اندازه بی‌رحمانه مانند دیوار برلین، می‌تواند مردم را از یکدیگر جدا کند.

,

این فیلم تاکنون جوایزی از جمله جایزه بهترین کارگردانی مستند کوتاه در جشنواره جهانی فیلم کوئین پالم کالیفرنیا، جایزه بهترین فیلم مستند کوتاه از یازدهمین جشن مستقل سینمای مستند ایران و جایزه بهترین کارگردانی فیلم مستند کوتاه از شب کارگردانان سینمای مستند ایران را کسب کرده است.

,

همچنین مستند نیمه بلند «برندگان» درباره تکاپوی ۲ شخصیت از ۲ نسل متفاوتِ ایران امروز است که در لاتاری گرین کارت برنده شده‌اند و حالا می‌خواهند برای تحقق آرزوهای خود و یافتن یک زندگی بهتر، به آمریکا مهاجرت کنند.

,

این مستند پیش از این موفق به کسب ۲ جایزه حمایتی در بخش‌های گسترش فیلمنامه و تولید فیلم از صندوق بر تا جشنواره بین‌المللی مستند آمستردام (ایدفا) شده است.

,

آیین دیدار این ۲ مستند روز دوشنبه ۲۶ مهر ساعت ۱۸:۳۰ در خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه