اخبار داغ

مدیر جهادکشاورزی شهرستان ماهنشان:

اجرای طرح مکانیزاسیون در مزارع پرورش ماهی ماهنشان موفقیت آمیز نبود

اجرای طرح مکانیزاسیون در مزارع پرورش ماهی ماهنشان موفقیت آمیز نبود
عجملو مدیر جهادکشاورزی شهرستان ماهنشان با اشاره به اینکه اجرای طرح مکانیزاسیون در مزارع پرورش ماهی ماهنشان موفقیت آمیز نبود گفت: اجرای این طرح با ارائه تسهیلات ارزان قیمت امکانپذیر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی عجملو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه اجرای طرح مکانیزاسیون در مزارع پرورش ماهی در شهرستان ماهنشان موفقیت آمیز نبود اظهار کرد: قیمت تجهیزات اجرای این سیستم در مزارع پرورش ماهی بالا بوده و نیاز به ارائه تسهیلات ارزان قیمت دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه با ارائه تسهیلات ارزان قیمت می‌توان پرورش دهندگان را ملزم به راه اندازی این سیستم در مزارع کرد گفت: در شرایط کنونی که قیمت تجهیزات بسیار بالا بوده و تسهیلات مناسب هم در اختیار تولیدکنندگان قرار داده نشده نمی‌توان آنها را ملزم به اجرای این سیستم در مزارع‌شان کرد.

,

مدیرجهادکشاورزی شهرستان ماهنشان با اشاره به اینکه در حال حاضر راه اندازی سیستم مکانیزاسیون به دلیل شرایط اقلیمی برای مزارع پرورش ماهی نیاز مبرم است ادامه داد: اگر این سیستم در مزارع پرورش ماهی توسعه یابد میزان تولید استان به مرحله پایدار می‌رسد.

,

وی با اشاره به اینکه امسال حال پرورش دهندگان ماهی در شهرستان ماهنشان خوب است افزود: امسال پرورش دهندگان هیچ مشکلی در بازار فروش ندارند.

,

عجملو با اشاره به اینکه رها سازی ماهی امسال در نیمه دوم سال وضعیت بسیار خوبی دارد و این روند موجب افزایش تولید می‌شود بیان کرد: هیچ انباشت پرورش ماهی در استخرهای ماهنشان وجود ندارد.

,

وی با بیان اینکه تولیدات استان زنجان به سایر استانها همجوار صادر می‌شود و در بحث فروش ماهی امسال هیچ مشکلی در ماهنشان وجود ندارد افزود: ماهنشان علاوه بر نیاز استان بلکه نیاز ماهی بازارهای همجوار را نیز تامین می‌کند.

,

مدیرجهادکشاورزی شهرستان ماهنشان با اشاره به اینکه تولیدکنندگان در ارائه تسهیلات در پرورش ماهی با مشکل مواجه هستند ادامه داد: تسهیلاتی که برای پرورش دهندگان در نظر گرفتند با درصد بالایی ارائه می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه در توزیع خوراک ماهی نیز در ماهنشان هیچ مشکلی وجود ندارد خاطرنشان کرد: خوراک ماهی در این شهرستان توسط 30 نفر از عاملین بین پرورش دهندگان ماهی توزیع می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه