اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد استان خبرداد؛

افتتاح 53 واحد مسکونی ایتام در چهارمحال و بختیاری

افتتاح 53 واحد مسکونی ایتام در چهارمحال و بختیاری
جاسم محمدی مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: 53 واحد مسکونی با اولویت ایتام در چهارمحال و بختیاری افتتاح و در اختیار مددجویان قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ جاسم محمدی مدیر کل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در همایش خدمت کریمانه اظهار کرد: با توجه به اینکه نزدیک به دو سال مردم ایران در شرایط کرونا قرار گرفته اند در همین حوزه نیز بسیاری خدمت می کنند و همدلی و مواسات را نیز در برنامه خود قرار داده اند.

وی با اشاره به اینکه برای رفع محرومیت نباید از هیچ تلاشی دریغ کرد گفت: عده ای هستند که از همه مال خود می گذرند و آن را انفاق می کنند که آن ایثاربوده که بالاترین کمک است، امروز در این شرایط سخت خیلی ها ایثار می کنند.

محمدی با اذعان بر اینکه شاد کردن دل یتیم هیچگونه ارزش مادی ندارد که بتوان روی آن قیمت گذاری کرد گفت: عده ای از خیرین هستند که برای فقرا و شاد کردن آن ها اقدامات ارزشمندی را انجام می دهند.

وی عنوان کرد: دعای خیر کسانی که شما به آن ها کمک کرده اید قطعا" بدرقه راه شماست و خیر آن را در زندگی رزمره نیز خواهید دید.

محمدی با بیان اینکه امروز 53  واحد مسکونی با کمک های شما مردم  ساخته و در اختیار ایتام گذاشته شده است گفت: تا زمانی که آجر، آجر این خانه ها پایدار باشد دعای خیر اهالی آن خانه بدرقه راه شماست.

وی با بیان اینکه در 6 ماه نخست امسال 65 میلیارد  به کمیته امداد استان کمک شده است گفت: کمک های جمع آوری شده بین 44 هزار خانواده تقسیم شده است.

محمدی خاطر نشان کرد: امروز 50 واحد مسکونی دیگر کلنگ زنی شد که امید است با کمک مردم  در کمترین زمان به بهره برداری رسیده و تحویل نیازمندان شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه در فصل مهر و آغاز مدارس نیز قرار گرفته ایم گفت: 1050 بسته فرهنگی نیز تهییه و به دانش اموزان محروم و نیازمند به ترتیب اولویت اهدا می شود .

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه