اخبار داغ

باید در حوزه ورزش زنان اقداماتی انجام دهیم که بانوان به حق و حقوق خود برسند

سجادی: اداره ورزش زنان در دولت سیزدهم را به خودشان می‌سپاریم

سجادی: اداره ورزش زنان در دولت سیزدهم را به خودشان می‌سپاریم
وزیر ورزش و جوانان گفت: اداره ورزش زنان در دولت سیزدهم را به خودشان می‌سپاریم و امیدوارم بتوانیم ورزش زنان را به استقلال لازم برسانیم، بر همین اساس ورزش بانوان باید در مرحله ابتدایی مستقل شده تا به خودکفایی لازم برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، حمید سجادی درباره نگاه این وزارتخانه به ورزش زنان در تمام عرصه‌ها، اظهار داشت: باید در حوزه ورزش زنان اقداماتی انجام دهیم که بانوان به حق و حقوق خود برسند. وزارت ورزش و جوانان از تمام ظرفیت خود استفاده می‌کند تا ورزش زنان به جایگاه اصلی خود برسد و زنان ورزشکار به تمام حق و حقوق خود دست یابند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وزیر ورزش و جوانان در ادامه افزود: زنان به عنوان نیمی از جامعه سهمی از ورزش کشور دارند. بر همین اساس در گرفتن پست و مقام، آموزش‌ها، اعزام‌ها، کلاس‌های مربیگری، مدیریتی، داوری و… باید به جایگاه اصلی خود دست پیدا کنند و این موضوع با برنامه‌ریزی در دستور کار وزارتخانه است.

,

سجادی تاکید کرد: در دولت سیزدهم اداره ورزش زنان را به خودشان می‌سپاریم و امیدوارم بتوانیم ورزش زنان را به استقلال لازم برسانیم، بر همین اساس ورزش بانوان باید در مرحله ابتدایی مستقل شده تا به خودکفایی لازم برسد.

,

وی با اشاره به استقلال ورزش زنان خاطرنشان کرد: اگر استقلال لازم در ورزش زنان را ایجاد کنیم و به خودکفایی لازم به جهات منابع انسانی متخصص، امکانات و فضای ورزشی برای تمرین، ایجاد استانداردهای لازم برای ورزش، نیازهای آموزشی، نیاز به تجارب بین‌المللی و… دست خواهیم یافت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه