اخبار داغ

رئیس مرکز بهداشت سرخس؛

۷۷ درصد مردم سرخس دز نخست واکسن کرونا را دریافت کردند

۷۷ درصد مردم سرخس دز نخست واکسن کرونا را دریافت کردند
نادری گفت: از ابتدای طرح ملی واکسیناسیون کرونا تاکنون ۷۷ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال شهرستان سرخس دز نخست واکسن خود را دریافت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر نادری، رئیس مرکز بهداشت سرخس در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: از ابتدای طرح ملی واکسیناسیون کرونا تاکنون ۷۷ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال شهرستان سرخس نوبت نخست واکسن خود را دریافت کردند.

وی خاطرنشان کرد: کل جمعیت تحت پوشش واکسیناسیون کرونا در شهرسان سرخس ۷۹ هزار و ۸۱۹ نفر است که از این تعداد ۷۷ درصد تاکنون دز نخست واکسن و بیش از ۳۰ درصد دز دوم را دریافت کردند و ۲۳ درصد دیگر نیز باید نسبت به انجام واکسیناسیون اقدام کنند.

نادری تصریح کرد: در حال حاضر دو مرکز تجمیعی، ۹ مرکز بهداشت، ۶ خانه بهداشت و دو تیم سیار به صورت روزانه عملیات واکسیناسیون را در شهرستان سرخس انجام می‌دهند.

رئیس مرکز بهداشت سرخس بیان کرد: فردا نیز دو تیم سیار در محل مسجد امام علی (ع)، واقع در خیابان امام علی (ع) شهر سرخس و مسجد صاحب الزمان (عج)، واقع در محله عباس آباد تمامی افراد بالای ۱۲ سال را واکسینه می‌کنند و شهروندان می‌توانند دز نخست و دز دوم واکسن را در این دو مرکز سیار دریافت کنند.

وی عنوان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا، ۹ هزار و ۹۰۷ مورد نمونه‌گیری در شهرستان سرخس داشتیم که ۳ هزار و ۳۸۱ نفر تست آن‌ها مثبت شده است؛ همچنین ۳ هزار و ۳۶۶ نفر از مبتلایان خوشبختانه بهبود یافتند و پاسخ تست ۶ هزار و ۴۹۲ نفر هم منفی شده است.

نادری در پایان گفت: متأسفانه تاکنون ۱۳۸ نفر در این شهرستان جان خود را بر اثر ابتلای به کرونا از دست دادند؛ همچنین در حال حاضر ۳۴ نفر در انتظار پاسخ تست هستند و ۱۵ نفر هم تحت درمان بوده و قرنطینه خانگی را سپری می‌کنند؛ دو بیمار کرونایی نیز در بیمارستان لقمان شهرستان بستری هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه