اخبار داغ

مدیرکل بنیاد شهید و ایثاران استان کرمانشاه:

بیمه تکمیلی ایثارگران توسط بیمه دی پرداخت می‌شود

بیمه تکمیلی ایثارگران توسط بیمه دی پرداخت می‌شود
حجت الاسلام هادی عسگری گفت: بیمه تکمیلی ایثارگران توسط بیمه دی پرداخت می‌شود، بیمه دی تنها یک دفتر متمرکز در مرکز استان کرمانشاه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام هادی عسگری در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، در خصوص روند پرداخت بیمه تکمیلی ایثارگران، اظهار داشت: بیمه تکمیلی ایثارگران توسط بیمه دی پرداخت می‌شود و چون بیمه دی تنها یک دفتر متمرکز در مرکز استان کرمانشاه دارد قطعاً باید کارهای اداری را انجام دهد و فرصت تحویل گرفتن اسناد را ندارد.

مدیرکل بنیاد شهید و ایثاران استان کرمانشاه افزود: در این راستا بیمه دی مجوز اخذ نیرو در دفاتر و همچنین اجازه راه‌اندازی شعبه دیگری را نیز ندارد.

وی خاطر نشان کرد: بر این اساس جهت سهولت کارها از ظرفیت دفتر پیشخوان برای دریافت اسناد استفاده می‌کند و بیمه‌شدگان به جای اینکه از اقصی نقاط استان به مرکز استان رجوع کنند توسط دفاتر پیشخوان اسناد را به بیمه دی ارسال می‌کنند.

حجت الاسلام عسگری گفت: قرارداد بیمه دی نیز یک ماه دیگر باقی مانده و اگر در مناقصه آینده برنده شود بنا دارد برنامه جدیدی را ارائه دهند که طی آن بیمه‌شدگان در منزل مدارک و اسناد را از طریق اسکن برای طی مراحل بعد به بیمه دی ارسال کنند.

 

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه