اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح کرد؛

برخورد با مدیران کارشکن در طرح «تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار»

برخورد با مدیران کارشکن در طرح «تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار»
حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا گفت: با مدیران کارشکن در طرح «تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار» برخورد قانونی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز، اظهار داشت: یکی از کارهای مؤثری که در مجلس انجام شد، بحث تسهیل در کسب و کارها بود.

وی ادامه داد: قاعده بر این است که در واقع سرعتی داده شود که حوزه صدور مجوزها از یک سو و رانت ها و مانع هایی که وجود دارد نیز در این راستا برداشته شود.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان داشت: در برخی از این الزامات قانونی آمده است اگر مدیرانی هم در واقع همراهی نکنند و تخلفی داشته باشند با آنها نیز برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: این گام گام بلندی است و در اخذ وکالت یک انحصاری که وجود داشت انحصار را از بین برد و برخی تعلل های فراوانی که در حوزه صدور مجوز ها وجود دارد را کاهش داده و مدیران قدرت اینکه خلاف قوانین تصمیم بگیرن را دیگر نخواهند داشت.

حجت الاسلام حسینی کیا ابراز داشت: این امر برخوردهای سلیقه ای را حذف می کند و الزامات قانونی بوجود می آورد که کارشناسان، مردم را بیهوده معطل نکنند.

 ‌نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: در تسهیل امور کسب و کارها گام بلندی در مجلس برداشته شده است و این یک یادگاری خوبی از سوی مجلس انقلابی برای مردم به جا خواهد ماند.

 انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه