اخبار داغ

رقابت‌های بین‌المللی تکواندو ایران به روایت مربی تیم ملی تکواندو هند

دلال: ایران قابلیت میزبانی مسابقات گرندپری و گرنداسلم را دارد/ برنامه‌های ما با تکواندو ایران شروع شده است

دلال: ایران قابلیت میزبانی مسابقات گرندپری و گرنداسلم را دارد/ برنامه‌های ما با تکواندو ایران شروع شده است
مربی تیم هند در رقابت‌های بین‌المللی تکواندو به میزبانی ایران گفت: از 2016 که برای اولین بار به ایران آمدیم، این کشور پیشرفت‌های زیاد داشته و این قابلیت را دارد که در آینده میزبان رویدادهای خاص‌تر مانند گرندپری و گرنداسلم باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، آجای دَلال مربی تیم هند ر خصوص سطح مسابقات جام فجر ایران اظهار داشت: مسابقات تکواندوی جام فجر در سطح بالایی قرار داشت و قابل مقایسه و رقابت با سایر تورنمنت‌های بین‌المللی دنیا بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، , آجای دَلال مربی تیم هند ر خصوص سطح مسابقات جام فجر ایران اظهار داشت: مسابقات تکواندوی جام فجر در سطح بالایی قرار داشت و قابل مقایسه و رقابت با سایر تورنمنت‌های بین‌المللی دنیا بود,

وی در خصوص عملکرد تکواندوکاران هند در این مسابقات گفت: از عملکرد تکواندوکاران دختر هند در جام فجر خیلی راضی هستم. با کسب یک مدال نقره و برنز  روی سکوی سوم قرار گرفتیم. علاوه بر این تیم دختران هند موفق به کسب کاپ اخلاق مسابقات شد. در بخش پسران تیم ما مدالی را کسب نکرد و می‌توانست بهتر ظاهر شود.

, وی در خصوص عملکرد تکواندوکاران هند در این مسابقات گفت: از عملکرد تکواندوکاران دختر هند در جام فجر خیلی راضی هستم. با کسب یک مدال نقره و برنز  روی سکوی سوم قرار گرفتیم. علاوه بر این تیم دختران هند موفق به کسب کاپ اخلاق مسابقات شد. در بخش پسران تیم ما مدالی را کسب نکرد و می‌توانست بهتر ظاهر شود,

مربی تیم هند در خصوص تعاملات این کشور با ایران گفت: برنامه‌های ما با تکواندو ایران شروع شده و ما در گذشته نیز به ایران آمدیم و در کرج با باشگاه‌های مختلف اردو داشتیم. در آینده نیز این پروژه‌های همکاری ادامه خواهد داشت.

, مربی تیم هند در خصوص تعاملات این کشور با ایران گفت: برنامه‌های ما با تکواندو ایران شروع شده و ما در گذشته نیز به ایران آمدیم و در کرج با باشگاه‌های مختلف اردو داشتیم. در آینده نیز این پروژه‌های همکاری ادامه خواهد داشت,

دلال در خصوص میزبانی ایران گفت: از 2016 که برای اولین بار به ایران آمدیم، این کشور پیشرفت‌های زیاد داشته است. ایران این قابلیت را دارد که در آینده میزبانی رویدادهای خاص‌تر مانند گرندپری و گرنداسلم را داشته باشد.

,

انتهای پیام/

,


 

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه