اخبار داغ

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین:

اجازه تغییر ژئوپلیتیک منطقه در مرزهای شناخته‌شده را نمی‌دهیم/ رویای آذربایجان برای کور کردن مرز ایران با ارمنستان محقق نمی‌شود

اجازه تغییر ژئوپلیتیک منطقه در مرزهای شناخته‌شده را نمی‌دهیم/ رویای آذربایجان برای کور کردن مرز ایران با ارمنستان محقق نمی‌شود
قاسم حبیب زاده گفت: آذربایجان در صدد بود منطقه نخجوان را به خود متصل کرده و مرز ایران را با ارمنستان کور کند اما این رویا محقق نمی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین درباره مواضع اخیر آذربایجان علیه ایران در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: آذربایجانی ها ۲۰ سال گذشته در موضع ضعف قرار داشتند و ارمنستان اغلب بخش های آن را به تصرف درآورده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
قاسم حبیب زاده با اشاره به اینکه آن زمان  ایران جلوی پیشروی های ارمنستان را گرفت و به پدر الهام علی اف کمک کرد، اظهار داشت: ایران اجازه تغییر در ژئوپلیتیک منطقه مرزهای شناخته شده را به کسی نمی دهد.
,
 
,
وی اظهار داشت: زمانی که ارمنستان با حمایت اردوغان و اسرائیل به مواضع آذربایجان حمله کرد  مقایل آنها ایستادیم و از بازپس گری مناطق توسط اذربایجان حمایت کردیم، امروز نخجوان و قره باغ اگر چه جز آذربایجان هستند اما با خاک ارمنستان فاصله دارند. 
,
 
,
حبیب زاده تصریح کرد: فاصله ای که خاک ارمنستان محسوب می شود مرز مشترک ایران با ارمنستان است اما آذربایجان در صدد است منطقه نخجوان را به خود متصل و مرز ایران را با ارمنستان کور کند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه اتفاق مذکور موجب شد ایران وارد عمل شود، گفت: مانور اخیر ایران در شمال غرب کشور پیام روشنی برای آذربایجان و حامیان پشت پرده وی بود و ثابت کرد ما به هیچ عنوان برای امنیت ملی با کسی شوخی نداریم و مصامحه نمی کنیم.
,
 
,
حبیب زاده درباره حضور پاکستان در رزمایش آذربایجان و شائبه اختلاف افکنی بر ایران، افزود: پاکستان از زمانی که استقلال پیدا کرده است به واسطه دشمن قدری که دارد یعنی هندوستان، حاضر نیست ایران را از دست بدهد.
,
 
,
وی اظهار داشت: پاکستان حتی در ائتلافی که برخی کشورها با عربستان علیه یمن راه انداختند، خط قرمزهای ایران را رد نکرد، سفر اخیر مقامات ایران به پاکستان هم نشان دهنده اوج ارتباطات با این کشور بود و نگرانی وجود ندارد.
 
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه