اخبار داغ

در راستای اطاعت از فرمایشات رهبری منبی بر آورده‌شدن نیازهای مناطق محروم صورت گرفت؛

پارسیان؛ شهرستانی که تمام روستاهای آن از آب لوله‌کشی بهره‌مند شدند

پارسیان؛ شهرستانی که تمام روستاهای آن از آب لوله‌کشی بهره‌مند شدند
در راستای اطاعت از فرمایشات رهبری منبی بر آورده شدن نیازهای مناطق محروم با همکاری و همدلی مسئولان تمامی روستاهای شهرستان پارسیان از لوله کشی آب بهره‌مند شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ آیین افتتاح عملیات طرح آب رسانی به روستای حسین آباد دهستان بوچیر با حضور جمعی از مسئولین دستگاهای اجرایی هرمزگان در پارسیان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

جشن آب رسانی و لوله کشی به تمام شهر و روستاهای پارسیان برگزار شد

, جشن آب رسانی و لوله کشی به تمام شهر و روستاهای پارسیان برگزار شد,

فرماندار شهرستان پارسیان در این مراسم با تاکید بر اینکه مردم شهرستان پارسیان شایسته بهترین ها هستند افزودند ،حاصل تفکر جمعی و تعامل درون شهرستانی موجب گردیده که ما امروز جشن آب رسانی و لوله کشی به تمام شهر و روستاهای شهرستان پارسیان شاهد هستیم و در ادامه از زحمات خیرین ، قرارگاه سازندگی و مردم عزیز شهرستان پارسیان که همواره یاورد مجموعه دولت در شهرستان بودند تشکر و قدردانی نمود.

,

فرماندار پارسیان در ادامه با یاد آوری اینکه وضعیت شهرستان پارسیان نسبت به شهرستان های کشور عزیزمان که هنوز از آب لوله کشی برخوردار نیستند و آب رسانی به روستاهای آنان از طریق تانکر های آب صورت میگرد تشریح کرد دولت زمانی موفق است که مردم کنار آن باشد و امروز همکاری مردم در این روستاها را نیاز داریم که در مصرف آب صرفه‌جویی کنند، و باید قدر این نعمت را بدانند و طوری استفاده نداشته باشند که باز هم دچار مشکلاتی شویم.

,

همکاری خیران برای آبرسانی به مناطق مختلف پارسیان

, همکاری خیران برای آبرسانی به مناطق مختلف پارسیان,

در ادامه معصومی معاون بهربرداری ابفا استان هرمزگان در این مراسم گفت: بسیار خرسندم که امروز جشن پایان آبرسانی را در پارسیان میگیریم امیدوارم در چهار سال اینده این جشن را در استان هرمزگان بگیریم.

,

وی افزود: برای این روستا اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان هزینه شده که یک و میلیارد و صد میلیون رو اداره ابفا تامین کرده و ما بقی آن خیر پرداخت کرده است که مخزن این پروژه هم بزودی نصب میشود.

,

در راستای اطاعت از فرمایشات رهبری منبی بر آورده شدن نیازهای مناطق محروم آبرسانی صورت گرفت

, در راستای اطاعت از فرمایشات رهبری منبی بر آورده شدن نیازهای مناطق محروم آبرسانی صورت گرفت,

سرگرد رنجبری فرمانده سپاه پارسیان گفت: مردم روستا حسین آباد بعد از ۴٣ سال به آب رسیدندهدف از پروژه اطاعت از فرمایشات رهبری منبی بر آورده شدن نیازهای مناطق محروم است.

,

رنجبری گفت: در حوزه آبرسانی به مناطق محروم یک گام مهم و بلند در راستای تأمین آب آشامیدنی سالم و پایدار در روستا‌های محروم شهرستان پارسیان صورت پذیرفته است و پارسیان اولین شهرستان استان هرمزگان هست که به همه روستاهای آن آبرسانی شده است.

,

در ادامه مراسم محمد بارانی امام جمعه شهرستان پارسیان گفت: مردم مومن در سرتاسر استان بطور خاص در غرب پارسیان این لیاقت و شایستگی را دارند که تا میتوانیم به انها خدمت کنیم ما امروز به همت خیرین، سپاه و اداره ابفا استان هرمزگان جشن پایان ابرسانی در تمام شهرستان پارسیان در حسین اباد میگیریم.

,

وی یاداور شد:بحث آبرسانی یکی از مأموریت‌هایی است که سپاه با جدیت آن را دنبال می‌کند و امروز در حوزه آبرسانی سپاه به این عرصه ورود پیدا کرده تا با همه ظرفیت‌هایی که دارد مشکلات حوزه آب آشامیدنی را حل کند.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه