اخبار داغ

رستم قاسمی مطرح کرد؛

توسعه زیرساخت‌ها با شراکت مردم در ‌تامین مالی پروژه‌های سودده‌/ اجرای مگاپروژه‌ها فقط با مدل‌های مالی نوین‌

توسعه زیرساخت‌ها با شراکت مردم در ‌تامین مالی پروژه‌های سودده‌/ اجرای مگاپروژه‌ها فقط با مدل‌های مالی نوین‌
وزیر راه و شهرسازی گفت: باید مردم را در تامین مالی پروژه‌های بسیار سودده شریک کرد و از این طریق زیرساخت‌ها‌ را گسترش داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در آئین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت راه آهن ضمن قدردانی از خدمات سعید رسولی در ‌شرکت راه‌آهن بیان کرد: حمل و نقل در هر کشوری مهمترین مولفه توسعه است، اگر حمل و نقل مناسب نباشد، صادراتی صورت نمی‌گیرد و حمل نقل بنیاد تحرک اقتصادی کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت مسئله حمل و نقل تاکید کرد: کشور ما در یک منطقه منحصر به فرد قرار گرفته و این مسئله به اهمیت حمل و نقل می‌افزاید.
,
 
,
وی ادامه داد: مقدار زیرساخت ریلی که در حال حاضر داریم، آغاز راه است و در این حوزه نیازمند جهش هستیم، در همین راستا برای برخورداری از مزیت حمل و نقل کشور نیازمند تغییر نگاه هستیم.
,
 
,
قاسمی با بیان اینکه بنده در سخت‌ترین شرایط تحریم، مسئولیت فناورانه‌ترین صنعت کشور را دارا بودم، گفت: محدودیت‌ها و سختی‌ها در حوزه حمل و نقل وجود دارد اما ما در کشور نخبگان فراوانی داریم که توانایی بن‌بست شکنی شرایط موجود را دارند، با این نگاه عبور از شرایط سخت به راحتی امکان‌پذیر است.
,
 
,
عضو کابینه دولت سیزدهم ادامه داد: اتصال کریدورها بسیار اهمیت دارد و این مسئله باید با اولویت حل شود، علاوه بر این با دیپلماسی اقتصادی باید سهم کشور در حوزه حمل و نقل را  زنده کنیم.
,
 
,
قاسمی با اشاره به اینکه آینده روشنی را برای راه‌آهن کشور می‌بینم، بیان کرد: ما باید یه بخش خصوصی در این حوزه بها دهیم و توسعه را به کمک این بخش رقم بزنیم، من اعتقاد دارم بسیاری از مگاپروژه‌ها با اعتبار جاری کشور قابل انجام نیست و این مسئله باید با تکیه بر مدل‌های نوین تامین مالی انجام شود.
,
 
,
وی افزود: نباید در این حوزه خساست به خرج داد و باید مردم را در تامین مالی پروژه‌های بسیار سودده شریک کرد و از این طریق زیرساخت اقتصاد را گسترش داد.
,
 
,
قاسمی در پایان گفت: ما باید در حوزه حمل و نقل تحول آفرینی کنیم و از نگاه من این کار شدنی است.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه