اخبار داغ

سرمربیان نساجی و فجر چه گفتند؟

کلانتری: بازیکنان سرباز ارقام نجومی می‌خواستند/ الهامی: ۸۰ درصد تیم را حفظ کردیم

کلانتری: بازیکنان سرباز ارقام نجومی می‌خواستند/ الهامی: ۸۰ درصد تیم را حفظ کردیم
سرمربیان تیم‌های فوتبال نساجی و فجرسپاسی پیش از دیدارشان به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر کلانتری عصر دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نساجی مازندران اظهار کرد: خوشحالم هم نساجی و هم فجر شهید سپاسی در لیگ برتر هستند چون بازی این تیم‌ها شوق خوبی در لیگ برتر ایجاد می‌کند. امیدوارم تیم‌های ریشه‌دار در لیگ برتر حاضر باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
او افزود: بازی‌های اول در هر لیگی شرایط خاص خودش را دارد. تیم‌ها به دنبال امتیاز هستند و ما هم با احترام به تیم نساجی به دنبال یک بازی خوب هستیم. ان‌شالله بازی‌های خوبی در لیگ انجام بدهیم.
,
وی هم‌چنین گفت: بازیکنان خوبی در قالب سرباز جذب کردیم. ما نمی‌توانستیم با رقم‌های نجومی وارد نقل‌وانتقالات شویم. حتی می‌خواستیم بازیکنانی در قالب سرباز جذب کنیم که مبالغی درخواست کردند که در بازار آزاد هم چنین نبود. ما از بازیکنان خودمان راضی هستیم و تیم یک‌دستی هستیم. اگر بتوانیم در آینده می‌خواهیم دو یا سه بازیکن هم جذب کنیم و پدیده لیگ باشیم. امسال هدف ما ثبات در لیگ است و چندین سال در لیگ برتر بوده‌ایم و می‌توانیم امسال خوب بدرخشیم. هدف ما  این است که خوب بازی کنیم و پدیده مسابقات باشیم.
,
کلانتری درباره بازی تیمش در ورزشگاه شهدای ساری هم گفت: فصل قبل با تیم رایکا در این ورزشگاه بازی داشتیم و الان نمی‌دانم آیا استانداردهای لیگ برتر را دارد یا خیر. ما این موضوع را به فدراسیون فوتبال سپرده‌ایم.
,
 
,
الهامی: ۸۰ درصد تیم را حفظ کردیم
,
 
,
ساکت الهامی عصر دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر فجر شهید سپاسی شیراز اظهار کرد: خوشحالیم که لیگ برتر شروع می‌شود. قبل از هر چیز به تیم فجر سپاسی تبریک می‌گویم که از منطقه فارس در لیگ برتر حضور دارد. این تیم چند سالی به نا حق در لیگ برتر حاضر نبودند.
,
وی افزود: فردا بازی سختی برای هر دو تیم است. تیم‌ها ناشناخته‌تر هستند و از طرفی فجرسپاسی فصل قبل در لیگ برتر نبود. با توجه به این که هفته اول است، همه تیم‌ها به این امید دارند که روز اول استارت خوبی بزنند. ما نسبت به فصل قبل ۸۰ درصد تیم را حفظ کردیم و امیدوارم فردا بازی خوبی را شاهد باشیم و بازی با کیفیت ارائه بدهیم و به خواسته‌های خودمان برسیم.
,
او درباره نقل‌وانتقالات نساجی هم گفت: ما جز تیم‌هایی هستیم که ثبات خوبی داشتیم و کسانی که جذب شدند، بازیکنان بزرگی هستند و تیم باکیفیتی داریم و جز تیم‌هایی خواهیم بود که هواداران راضی باشند. قطعا دو و یا سه سهمیه در لیست جا داریم اما فکر می‌کنم تیم کاملی داریم. در هفته اول کسی فکر نمی‌کند حریف تیم ساده است و همیشه بازی‌های اول سخت است. فجر بسیار تیم گردن کلفتی است و ما به دنبال این هستیم به آن چیزی که می‌خواهیم برسیم.
,
او درباره بازی تیمش در ورزشگاه شهدای ساری هم گفت: نمی‌خواهم درباره این موضوع صحبت کنم اما اگر بخواهم درباره ورزشگاه وطنی صحبت کنم، پر از غم است. خانه ما ورزشگاه وطنی است و ناراحتم که در ورزشگاه خودمان نمی‌توانیم بازی کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه