اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد؛

پیک جدید کرونا؛ بیخ گوش کهگیلویه‌وبویراحمد

پیک جدید کرونا؛ بیخ گوش کهگیلویه‌وبویراحمد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا استان به 970 نفر خبر داد و گفت: در طی 24 ساعت گذشته یک کهگیلویه و بویراحمدی جان خود را از دست داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس پرویز یزدان‌پناه در جمع خبرنگاران در بیان جزئیات این خبر گفت: هم اکنون 255 بیمار در بیمارستان های استان بستری می باشند که 101 نفر از این بیماران مبتلای قطعی و 15 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.در طی ٢٤ ساعت گذشته حدود ٧٧ بیمار کرونایی و یا مشکوک به کرونا در بیمارستانهای استان بخصوص در بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت بستری شده اند که نشان دهنده شروع روند صعودی بیماری در استان و احتمالا پیک جدید بیماری می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد  75231 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

,

وی اذعان داشت: از 526 نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت 40 حدود درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و دنا بود. همچنین از 433 نمونه رپید تست 15 درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان های بویراحمد، چرام و کهگیلویه هستند.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عادی انگاری بیماری، کاهش رعایت دستورالعمل های بهداشتی و برگزاری مراسمات و دورهای خانوادگی را مهمترین  عامل در گسترش میزان شیوع بیماری دانست و گفت: تزریق واکسیناسیون در بیش از ٨٥ درصد مردم و رعایت دستورالعمل های بهداشتی می تواند باعث  کنترل بیماری و جلوگیری از موج بعدی بیماری در استان شود.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه