اخبار داغ

مطالبه ی کرمانیها از شهردار جدید؛

از تلاش برای جبران عقب ماندگی ها تا ایجاد فضاهای پرنشاط برای جوانان

از تلاش برای جبران عقب ماندگی ها تا ایجاد فضاهای پرنشاط برای جوانان
پس از انتخاب سعید شعرباف تبریزی به عنوان شهردار کرمان، مردم کرمان خواسته های خود را از شهردار جدید برای داشتن شهری آبادتر مطرح کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ بالاخره بعد از کش و قوس های فراوان، بایدها و نبایدهایی که در خصوص انتخاب شهردار کرمان مطرح بود، محسن شعرباف بر صندلی شهرداری کرمان تکیه داد.

تاکید مسئولان گذشته ی شهر کرمان بر عقب ماندگی این شهر
واقعیت این است شهر کرمان با وجود تمام تلاش های شهرداران مختلف دوره های گذشته اما کم و کاستی های فراوانی دارد گواه این کلام نیز صحبت های برخی از مسئولان کرمانی در دوره های گذشته از جمله علیرضا رزم حسینی استاندار اسبق کرمان است، او در نشستی صمیمی با اعضاء شورای اسلامی شهر کرمان به این موضوع اشاره کرده بود که کرمان دچار یک عقب افتادگی کاری است و سطح اختلاف مرکز استان کرمان با سایر مراکز استان ها فاحش است، او همچنین تاکید کرده بود که در حال حاضر شهر کرمان زیبنده این مردم خوب نیست.

البته این موضوع را فدایی استاندار پیشین کرمان این گونه بیان می کند "که جبران عقب ماندگی‌های استان نیازمند کار مضاعف است" همچنین سید مهران عالم زاده شهردار سابق شهر کرمان نیز بارها در بیان و کلام خود به عقب ماندگی شهر کرمان نسبت به سایر شهر ها و کلان شهرها اشاره کرده است.
 نگاه به کلام کسانی که در گذشته بر کرمان مسئولیت داشته اند این مهم را تاکید می کند که باید برای جبران عقب ماندگی ها تلاش مضاعفی داشت.
البته یک طرف این ماجرا مردم و مطالبات و خواسته های آنان از شهردار جدید شهر شان است از این رو راه آرمان به میان مردم شهر کرمان رفت تا خواسته های مردم این شهر را از شهردار جدید جویا شود.

شهردار جدید برای جبران عقب ماندگی های این شهر تلاش کند
سفیدی موهایش این را می رساند که پا به دوره ی میانسالی گذاشته است البته خودش هم وقتی بیان کرد که کارمند بانک بوده و 10 سال است بازنشسته شده این موضوع را مشخص کرد که سالهاست که شهروند این شهر است.
وقتی از محمد پشته شیرانی در خصوص مطالبه اش از شهردار جدید پرسیدیم سرش را تکان داد و گفت بارها برای ماموریت های کاری خودم و یا مسافرت های تفریحی به شهرهای اطراف کرمان رفتم و همیشه این سوال برایم مطرح بوده که کرمان با داشتن منابع و معادن بسیار چرا اینگونه عقب مانده است اما شهرهای دیگر از ساختار شهری مطلوبی برخودارند.
به هر حال به عنوان یک شهروند خواستارم که شهردار جدید برای جبران عقب ماندگی های این شهر تلاش کند.

جوانان کرمانی خواستار ایجاد فضای نشاط آفرین بیشتری هستند
سپیده بزمی بانوی جوانی بود که پذیرفت تا با همکلام شود و از مطالبات خود از شهردار جدید سخن به میان آورد.
این بانوی جوان کرمانی در صحبت های خود به ایجاد مکان های شاد برای جوانان تاکید کرد و گفت: خواستارم که شهردار جدید به شادی و نشاط ما جوانان توجه شود و برای مکان های تفریحی، فضاهای شاد و ایجاد پارک و فضای سبز برای شهر کرمان تلاش شود.

جمع آوری معتادان جزو الویت های کاری شهردار باشد
بانوی دیگری که خودش را مادر دو پسر به سن های 19 و 22 ساله معرفی کرد، گفت: کاش معتادان و کارتن خواب ها را در شهر جمع می کردند، این که در گوشه و کنار شهر معتاد وجود داشته باشد چهره ی شهر را زشت می کند، ضمن این که نگران آینده ی پسرانم نیز هستم.

به گزارش راه آرمان، اکنون گوی و میدان در دست شهردار جدید است او باید با تلاش هی خود علاوه بر جبران عقب ماندگی های شهر کرمان، به مطالبات مردم نیز توجه کند و برای آبادانی این شهر تلاش کند.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
, تاکید مسئولان گذشته ی شهر کرمان بر عقب ماندگی این شهر, تاکید مسئولان گذشته ی شهر کرمان بر عقب ماندگی این شهر,
,
,
,
,
,
,
, شهردار جدید برای جبران عقب ماندگی های این شهر تلاش کند, شهردار جدید برای جبران عقب ماندگی های این شهر تلاش کند,
,
,
,
,
, جوانان کرمانی خواستار ایجاد فضای نشاط آفرین بیشتری هستند, جوانان کرمانی خواستار ایجاد فضای نشاط آفرین بیشتری هستند,
,
,
,
, جمع آوری معتادان جزو الویت های کاری شهردار باشد, جمع آوری معتادان جزو الویت های کاری شهردار باشد,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه