اخبار داغ

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی:

استاندار جدید جهادی بودن مدیران را مدنظر قرار دهد/ مردم به مدیران جهادی و جوان نیازمندند

استاندار جدید جهادی بودن مدیران را مدنظر قرار دهد/ مردم به مدیران جهادی و جوان نیازمندند
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار جدید باید حرف اول و آخرش احیای زاینده‌رود باشد، چرا که اصفهان بدون زاینده‌رود بی معنا است، نمایندگان اصفهان برای تحقق اهداف مردم در کنار استاندار خواهند بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی‌لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز، با اشاره به ملاک هایی که  استاندار جدید باید مدنظر قرار دهد، اظهار کرد: در حال حاضر نوزده نفر از نمایندگان استان اصفهان در کنار استاندار جدید و به‌عنوان بازویی کمک‌کننده در کنار ایشان خواهند بود و تقاضای ما این است که اکنون که دولت و مجلس، انقلابی‌ هستند استاندار  از این ظرفیت استفاده کند، یکی از صفات بارز استاندار جدید جوان و انقلابی‌بودن ایشان است، استاندار باید  در امور مختلف از مدیران جهادی استفاده کند، همچنین جهادی‌بودن استاندار جدید حائز اهمیت  است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز،,

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی افزود: استاندار باید معاونین خود را در راستای اهداف مردمی انتخاب کند، حقیقتا افراد توانمند زیاد هستند و نباید مدیری در استان داشته باشیم که با روزمرگی کار خود را به پایان برساند. از استاندار خواهشمندیم در انتصاب مدیران این موارد را مورد نظر قرار دهند،  مدیران جهادی استان  باید هدف‌شان احقاق حق مردم باشد، نه حفظ کرسی رئیاست‌، همچنین باتوجه به مشکلات استان، مدیر پروازی نیاز نداریم، مدیری نیاز داریم که در استان باشد و بماند و برای رفع مشکلات استان تلاش کند.

,

وی بیان کرد: ما در اول انقلاب که توانستیم بسیاری از امورات را پیش ببریم به‌دلیل این بود که نیروها جهادی بودند و به‌دنبال حق ماموریت و حقوق و مزایا نبودند، این ظرفیت بسیار ارزشمندی است که از نیروی جوانی خودش برای احقاق حقوق مردم استان اصفهان استفاده و پیگیر مشکلات مردم است، نیروهای جوان جسارت‌هایی را دارند که از ویژگی دیگری است که با این جسارت در جلسات از حق مردم می‌تواند دفاع کند.همین امر سبب شد مهندسان ما در روستاها به‌صورت جهادی به کمک مردم بروند.

,

حجت‌الاسلام  موسوی‌لارگانی اذعان کرد: اکنون نیز با توجه به موقعیتی که کشور در آن قرار دارد و تحریم‌های ظالمانه‌ اعمال شده، باید از ظرفیت‌‌های کشور خودمان استفاده کنیم، اینکه چشم ما به دست دیگران باشد، باعث می‌شود، کشور با چالش روبه‌رو شود، بنابراین یکی از کارهای مدیران جهادی استفاده از ظرفیت‌های داخلی است.

,

وی ابراز داشت: از استاندار جدید که جانشین رئیس‌جمهور در استان خواهد بود انتظار داریم حرف اول و آخرش احیای زاینده‌رود باشد، چراکه اصفهان بدون زاینده‌رود بی معنا است، احیای زاینده‌رود امکان‌‌پذیر است و اگر ما تاکنون نتوانسته‌ایم حق مردم برآورده کنیم به‌دلیل سومدیریت و عدم برنامه‌ریزی بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه