اخبار داغ

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج:

جامعه هنری شهر کرج بسیار غنی است/ افزایش سرانه‌های فرهنگی و زیرساخت‌های هنری اولویت شهرداری است

جامعه هنری شهر کرج بسیار غنی است/ افزایش سرانه‌های فرهنگی و زیرساخت‌های هنری اولویت شهرداری است
محمدجواد کاظمینی گفت: سرانه های فرهنگی در البرز با استانداردها کمی فاصله دارند که برای سرانه ها برنامه ریزی کرده ایم تا بتوانیم در حوزه های مختلف این ظرفیت ها را افزایش دهیم. تمام این موضوعات نیاز به فعالیت، هماهنگی، همکاری و اتحاد دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدجواد کاظمینی رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: در استان البرز و به خصوص در شهر کرج جامعه هنری بسیار غنی ای وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: شخصیت های هنری کرجی بین المللی و یا ملی هستند، ولی قطعاً نیاز به حمایت های بیشتری دارند.
,
 
,
کاظمینی افزود: یکی از ابزارهای حمایتی از این عزیزان به خصوص در حوزه هنرهای نمایشی بحث زیرساخت ها است، در موضوع سرانه های فرهنگی و هنری و هم در زیرساخت ها ضعف هایی اساسی را در استان شاهد هستیم.
,
 
,
معاون فرهنگی شهردار تصریح کرد: ما در مجموعه سازمان فرهنگی شهرداری به دنبال این هستیم که موضوع افزایش سرانه و ایجاد زیرساخت ها را حتما در دستور کار مدیریت شهری قرار دهیم.
,
 
,
وی گفت: در حال حاضر در طرح بازنگری تفصیلی شهر کرج این درخواست را داشتیم که مجموعه ها، بخش هایی را به صورت هنری، فرهنگی و ورزشی حتماً اضافه کنند.
,
 
,
کاظمینی ادامه داد: همچنین از مناطق مختلف شهرداری خواستیم مجموعه هایی را که می تواند کاربری فرهنگی، هنری و ورزشی داشته باشند را به ظرفیت های هنری استان اضافه کنند و از جمله اقداماتی که پیگیری می کنیم، ایجاد گالری هنری است که نزدیک به افتتاح بوده و ۹۰ درصد کار پیش رفته است.
,
 
,
معاون فرهنگی شهردار افزود: به زودی تکلیف تئاتر شهر کرج مشخص می شود که جزو زیر ساخت های مهم در حوزه نمایشی خواهد بود.
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: سرانه های فرهنگی در البرز با استانداردها کمی فاصله دارند که برای سرانه ها برنامه ریزی کرده ایم تا بتوانیم در حوزه های مختلف این ظرفیت ها را افزایش دهیم. تمام این موضوعات نیاز به فعالیت، هماهنگی، همکاری و اتحاد دارد.
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه