اخبار داغ

فرماندار قشم:

امام خمینی(ره) آرزوی دیرینه اندیشمندان اسلامی را محقق ساخت

امام خمینی(ره) آرزوی دیرینه اندیشمندان اسلامی را محقق ساخت
فرماندار شهرستان قشم با بیان این مطلب که وحدت در اندیشه و کلام علما و اندیشمندان اسلامی به عنوان ضرورتی اساسی مطرح بوده، گفت: امام خمینی (ره) آرزوی دیرینه دلسوزان را تحقق بخشید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ علیرضا نصری در همایش وحدت در مسجد جامع اهلسنت قشم به میزبانی جناب شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت با تبریک آغاز هفته وحدت اظهار کرد:  بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی، وحدت را رمز پیروزی انقلاب اسلامی و راهبرد حیاتی عبور از همه تنگناها و عقب ماندگی های مسلمانان ذکر فرمودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: این تدبیر حکیمانه بیش از ۴۰ سال است که در جمهوری اسلامی ملاک عمل قرار گرفته و فراز و فرودهای بسیاری به مدد  وحدت و انسجام مردم و مسوولان پشت سر گذاشته شده است.

,

علیرضا نصری، پیام تشکیل گردهمایی و همنشینی علما و اندیشمندان شیعه و سنی در کنار یکدیگر به برکت میلاد پیامبر نور و رحمت، توسل، تکرار  و تاکید بر مراجع  ارزشمند و مشترک دینی را منشا اثر، موجب تقویت دوستی و برادری و مانع اختلاف ذکر کرد.

,

فرماندار شهرستان قشم ابراز کرد: توسعه، پیشرفت، رونق و آبادانی، امنیت و هر آنچه لازمه زندگی اجتماعی است با عمل به وحدت و انسجام نیروها قابل دست یابی است.

,

نماینده عالی دولت در شهرستان قشم، خاطرنشان کرد: علاوه بر پایبندی علمای با بصیرت و دشمن شناس، انسجام و وحدت بین مسوولان و کارگزاران  نظام جمهوری اسلامی و همفکری و مساعدت برای گره گشایی مسائل و ارائه خدمت در سطح مطلوب بر قرار است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه