اخبار داغ

به عنوان فنی‌ترین بازیکن مسابقات انتخاب شدم

رنجبر: هدفم حضور در المپیک پاریس است/ تکواندو آزاد آسیا اولین حضورم در رده سنی جوانان و بزرگسالان بود

رنجبر: هدفم حضور در المپیک پاریس است/ تکواندو آزاد آسیا اولین حضورم در رده سنی جوانان و بزرگسالان بود
فنی ترین بازیکن مسابقات آزاد آسیا گفت: تمام تلاش خود را انجام می‌دهم تا در مسابقات جهانی حضور داشته باشم؛ هدف مهم من حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس است که برای آن تلاش خواهم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، معصومه رنجبر، قهرمان وزن ۴۶- کیلوگرم مسابقات آزاد آسیا در خصوص سطح برگزاری رقابت‌ها اظهار داشت: بیشترین بازیکنان حاضر در مسابقات ایرانی بودند، اما سطح مسابقات واقعا بالا بود و همه ورزشکاران با آمادگی بالا شرکت کرده بودند. استفاده از هوگوهای KP&P نیز به بالارفتن سطح رویداد کمک کرده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, KP&P,

وی افزود: از عملکردم خیلی راضی هستم و خدا را شکر موفق به کسب مدال طلا شدم. مسابقات آزاد آسیا اولین حضور من در رده سنی جوانان و بزرگسالان بود و خدا را شکر توانستم در اولین رویداد ضمن کسب مدال طلا، به عنوان فنی‌ترین بازیکن مسابقات انتخاب شوم.

,

قهرمان کاپ آزاد آسیا در خصوص کسب عنوان فنی‌ترین بازیکن مسابقات گفت: مبارزات راحتی در این مسابقات نداشتم، اما با تمرکز بالا شرکت کردم. در دیدار نهایی نیز با قهرمان مسابقات جام فجر بازی کردم و با وجود مبارزه سختی که داشتم موفق به پیروزی و کسب عنوان قهرمانی شدم. برای حضور در این مسابقات شبانه‌روز تمرین کرده بودم و با حمایت استادم در نهایت عنوان فنی‌ترین بازیکن مسابقات را کسب کردم.

,

رنجبر با اشاره به انگیزه‌های بالای خود برای حضور در تیم ملی تکواندو گفت: تمام تلاش خود را انجام می‌دهم تا در مسابقات جهانی حضور داشته باشم. هدف مهم من حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس است که برای آن تلاش خواهم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه