اخبار داغ

در مرحله نهایی انتخابی درون اردویی

آسیابری برای جهانی و اقدسی برای آسیایی کاراته انتخاب شدند

آسیابری برای جهانی و اقدسی برای آسیایی کاراته انتخاب شدند
علی اصغر آسیابری نماینده وزن منفی ۷۵ برای مسابقات جهانی امارات و پوریا اقدسی نماینده وزن منفی ۵۵ برای مسابقات آسیایی کاراته قزاقستان انتخاب شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی کاراته در اوزان منفی ۷۵ کیلوگرم برای مسابقات جهانی امارات و منفی ۵۵ کیلوگرم برای مسابقات آسیایی قزاقستان با حضور وحید مومنی دبیر فدراسیون و اعضای کادر فنی برگزار شد تا در نهایت نفرات ملی پوش برای این مسابقات مشخص شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم: پوریا اقدسی، جواد رنجبر و بهنام دهقان زاده با یک دیگر به رقابت پرداختند که در نهایت پوریا اقدسی موفق شد در این وزن عضو تیم ملی جهت اعزام به مسابقات آسیایی قزاقستان شود.

,

در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم: علی اصغر آسیابری و الیاس محمد زاده به رقابت پرداختند که در نهایت علی اصغر آسیابری موفق شد در این وزن عضو تیم ملی جهت اعزام به مسابقات جهانی امارات شود.

,

مرحله نهایی انتخابی دیگر اوزان تیم ملی آقایان جهت اعزام به مسابقات جهانی، ۸ آبان ماه برگزار می شود.

,

مسابقات جهانی کاراته در سال ۲۰۲۱ طی روز های ۲۵ الی ۳۰ آبان به میزبانی دبی امارات، و مسابقات آسیایی نیز طی روز های ۲۸ آذر الی یک دی ماه به میزبانی آلماتی قزاقستان برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه