اخبار داغ

‍ معاون وزیر صمت در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان مطرح کرد:

کاهش ۱۰ درصدی واحدهای راکد کشور

کاهش ۱۰ درصدی واحدهای راکد کشور
معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به احیا ۸۳۰ واحد راکد، گفت: تعداد واحدهای راکد کشور نسبت به ابتدای سال کاهش ۱۰ درصدی داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، علی رسولیان، معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در دیدار با حجت الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان که به میزبانی دفتر وی به انجام رسید، ابرازداشت: سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران نسبت به تامین و ایجاد زیرساخت‌ها متقاضیان صنعتگر همچون زمین، آب، گاز و ... در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اقدام می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی بیان کرد: کاهش بوروکراسی اداری یکی از مزیت‌های ایجاد و تامین زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی توسط این سازمان است.

,

رسولیان با اشاره به محدودیت‌های مالی، تصریح کرد: اما خود را موظف می‌دانیم که زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی را تامین کنیم.

,

 وی با بیان اینکه ائمه جمعه و نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌های کشور در دیدارها پیگیر‌  مسائل مرتبط با واحدهای راکد و بحث احیا این واحدها هستند، افزود: سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران اقدام به پایش صنایع مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی کشور کرد و واحدهای صنعتی غیرفعال در ۶۰ مورد عارضه یابی شده‌اند.

,

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: امسال ۸۳۰ واحد راکد احیا و به چرخه تولید برگشت، خوشبختانه تعداد واحدهای راکد در کشور در حال کاهش است.

,

وی خاطرنشان کرد: واحدهای راکد نسبت به ابتدای سال،۱۰ درصد کاهش پیدا کرد.

,

 رسولیان با ارائه آمار و اطلاعات شهرک‌ها و نواحی صنعتی موجود در کشور اضافه کرد: ۹۵۰ هزار شغل در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور ایجاد شده است.

,

 مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران یادآور شد: ۲۵ خدمت حمایتی از شرکت‌های دانش‌بنیان به منظور حمایت از نخبگان در راستای بهبود وضعیت اقتصادی و توسعه صنعت انجام می‌شود.

,

ریل‌گذاری در صنعت مشکلات اجتماعی را حل می‌کند
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: صنعت زیربنایی است که با ریل‌گذاری مشکلات فرهنگی، اجتماعی و بیکاری از طریق آن حل می‌شود.

,
,
,

وی در این دیدار با تبریک آغاز هفته وحدت گفت: با توجه به توقع از رئیس‌جمهور با فعالیت جهادی دولت کار و تلاش باشد و امید مردم محقق می‌شود.

,

 مطیعی بحث صنایع غیر فعال مهم برشمرد، افزود: زمینه‌های صنعتی راکد یا برخی واحدهای صنعتی راکد است که باید با مساعدت‌ها نسبت به احیا و راه‌اندازی آن‌ها اقدام شود.

,

وی با اشاره به چالش کمبود آب استان سمنان، خاطرنشان کرد که به استقرار صنایع کم آب بر توجه شود.

,

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یادآور شد: استان سمنان، استانی صنعتی است و از ایده‌های جوانان و نخبگان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استفاده شود.

,

وی با اشاره به مواجه صنعتگران با بروکراسی اداری، تاکید کرد: باید به مرحله‌ای برسیم که سرمایه‌گذاران را شناسایی کرده و مقدمات لازم را برای سرمایه‌گذاری آنها فراهم کند.

,

امام جمعه سمنان یادآور شد: دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان سمنان آمادگی دارد تا از سرمایه‌گذاران در حد توان حمایت کند تا امیدواری که در دولت جدید به وجود آمده است محقق شود.

,

 مطیعی تاکید کرد: با کار و تلاش بیشتر پیوند مردم و دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی تقویت می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه