اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف استان کرمانشاه خبر داد:

انجام بیش سه هزار مورد بازرسی از اصناف کرمانشاه در مهرماه امسال

انجام بیش سه هزار مورد بازرسی از اصناف کرمانشاه در مهرماه امسال
رضا سلیم ساسانی گفت: از ابتدای مهرماه سالجاری تاکنون تعداد ۳ هزار و ۲۶۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی کرمانشاه انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا سلیم ساسانی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، تعداد اکیپ‌های فعال در سطح بازار در مهرماه امسال را ۱۷ گشت مشترک عنوان کرد و اظهار داشت: از ابتدای مهرماه سالجاری تاکنون تعداد ۳ هزار و ۲۶۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی کرمانشاه انجام شده است.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه افزود: از مجموع بازرسی های انجام شده ۵۸۰ مورد پرونده برای صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی تعداد اخطارهای صادره طی این مدت را ۱۶۰ مورد اعلام کرد و بیان داشت: تخلفات در راستای فروش لوازم التحریر نیز از ابتدای مهر ماه سالجاری ۱۲ مورد ثبت شده است.

سلیم ساسانی از افزایش نظارت بر اصناف خبر داد و خاطر تاکید کرد: باید نظارت بر اصناف بصورت مستمر و جدی دنبال شود تا عدالت در بازار برقرار شود.

وی ادامه داد با توجه به اینکه تنظیم بازار و معیشت مردم پس از تامین واکسن در اولویت دولت قرار گرفته لذا با افزایش نظارتها بصورت برنامه ریزی شده و دوره ای و همچنین گشت های مشترک با سایر دستگاه های نظارتی از موج سواری واحد های متخلف در این شرایط جلوگیری خواهد شد.

سلیم ساسانی همچنین از آندسته از صاحبان صنوفی که تا کنون واکسن نزده اند درخواست کرد تا تزریق واکسن را در اولویت کاری خود قرار دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه