اخبار داغ

آصفری در گفت‌وگو با دانا:

مذاکرات آینده با نسخه دولت قبل انجام نمی‌شود/ دوران اعتماد بدون پشتوانه به غرب گذشته است

مذاکرات آینده با نسخه دولت قبل انجام نمی‌شود/ دوران اعتماد بدون پشتوانه به غرب گذشته است
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اعتماد بدون پشتوانه به کشورهای غربی نخواهیم داشت گفت: باید مذاکرات همراه با اجرای قانون مصوب مجلس دنبال شود و اینگونه نباشد که مذاکرات 10 سال ادامه پیدا کند، مجلس انتظار دارد مذاکرات کوتاه و ثمر بخش باشد.
[

«محمدحسن آصفری»، نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه مجلس و دولت به طور متحد و هماهنگ به دنبال به رسمیت شناختن حقوق هسته ای جمهوری اسلامی ایران است گفت: مجلس و دولت به طور جدی به دنبال برداشته شدن تحریم ها هستند و به هیچ وجه از اجرای قانون لغو تحریم ها کوتاه نخواهند آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران به دنبال مذاکره با نرمشی قهرمانانه است تصریح کرد: قرار نیست از حقوق هسته ای ملت ایران به بهانه مذاکره دست برداریم بلکه مجلس تاکید دارد مطالبات هسته ای ایران در چارچوب قانون اقدام راهبردی لغو تحریم ها دنبال شود.

,

عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه اروپا و آمریکا باید حقوق از دست رفته ما را برگردانند ادامه داد: اگر طرف های غربی و آمریکا به تعهدات خود در برجام برنگردند در مذاکرات بروکسل نسبت به روش های مختلف برای برداشتن تحریم ها اقدام خواهیم کرد ضمن اینکه به هیچ یک از تعهداتی که پیش از این داده بودیم برنمی گردیم.

,

آصفری با اشاره به اینکه اگر بخواهند ما را پشت میز مذاکره معطل کنند و از طرف دیگر تحریم ها را برندارند جمهوری اسلامی ایران نیز سیاست نرمش قهرمانانه را کنار خواهد گذاشت تاکید کرد: این مسئله به نفع آمریکا و اروپا نیست چنانچه در ماه های اخیر عدم تمایل ایران به بازگشت پای میز مذاکره آمریکا و اروپا را به از سرگیری مذاکرات علاقمند کرده است، آنها هستند که مواضع قبلی خود عقب نشینی کردند.

,

نماینده مردم اراک در مجلس با اشاره به تفاوت های دولت سیزدهم با دولت قبل در عرصه سیاست خارجی عنوان کرد: دولت سیزدهم در عین حالی که برداشته شدن تحریم ها و برگشتن پول های بلوکه شده جمهوری اسلامی ایران را دنبال می کند به طور جدی به دنبال دفاع از حقوق هسته ای ملت است و از آن کوتاه نخواهد آمد.

,

وی با اشاره به اینکه دوران خوش بینی به آمریکا به سر آمده است گفت: زمانی به آمریکا اعتماد خواهیم کرد که آمریکایی ها نسبت به برداشتن تحریم ها علیه ملت ایران اقدام کند.

,

آصفری با اشاره به اینکه قرار نیست دولت سیزدهم مسیری را که دولت قبل در طول 8 سال طی کرد را ادامه دهد عنوان کرد: روش مذاکره در این دولت با گذشته تفاوت خواهد داشت و بدون شک نگاه خوش بینانه ای که در طول مذاکرات قبلی وجود داشت از بین رفته است.

,

وی با اشاره به اینکه اعتماد بدون پشتوانه به کشورهای غربی نخواهیم داشت تاکید کرد: باید مذاکرات همراه با اجرای قانون مصوب مجلس دنبال شود و اینگونه نباشد که مذاکرات 10 سال ادامه پیدا کند، مجلس انتظار دارد مذاکرات کوتاه و ثمر بخش باشد.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه