اخبار داغ

مدیرکل ورزش و جوانان استان مطرح کرد؛

قهرمانان ورزشی کهگیلویه و بویراحمد، چشم‌انتظار حمایت مسئولان/ مدیرکل ورزش و جوانان: از مدال‌آوران استان حمایت می‌‍کنیم

قهرمانان ورزشی کهگیلویه و بویراحمد، چشم‌انتظار حمایت مسئولان/ مدیرکل ورزش و جوانان: از مدال‌آوران استان حمایت می‌‍کنیم
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ورزشکاران و مدال آوران کهگیلویه و بویراحمدی که در عرصه های ملی و بین المللی درخشش داشته اند، حمایت خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس در تمام کشورهای دنیا ورزش و ورزش قهرمانی یکی از موضوعات مهم و مورد توجه است به گونه ای که با هزینه های مختلف در این عرصه از مدال آوران، افتخارآفرینان به منظور درخشش در عرصه بین المللی حمایت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تا امروز توانسته  است جایگاه ها و رتبه های برتر در عرصه ورزش را از آن خود کند و با همه کمبود ها و حتی دخیل شدن  و تحمیل شدن موضوعات سیاسی بر کشور ایران اما توناسته است در عرصه ورزش  با عزت و پرافتخار توانایی های ورزشی خود را به منصه ظهور برساند.

,

در همین رابطه استان کهگیلویه و بویراحمد با داشتن ورزشکاران، نخبگان، جوانان زن و مرد در عرصه ورزش افتخار آفرین شدن تا نام استان در سطح کشور به عنوان یکی از استان های قهرمان پرور در عرصه ورزش مطرح شود.

,

وجود استعدادها با توانایی ها مختلف در این استان می تواند ظرفیتی برای رشد و توسعه استان در عرصه های مختلف ورزشی، فرهنگی، و حتی اقتصادی باشد و این مهم  زمانی تحقق خواهد یافت که از نخبه های ورزشی و مدال آوران در عرصه های استانی، ملی و جهانی حمایت شود.

,

بسیار شنیده شده است که مدال آوران عرصه های ورزشی در مناطق مختلف مورد توجه کافی  قرار  نگرفته اند و همین موضوع سبب شده است تا رغبت و انگیزه کافی برای حضور در عرصه های ملی و بین المللی را نداشته باشند.

,

یکی از ورزشکاران صاحب عنوان و افتخار آفرین کسی که مدال های مختلفی را کسب کرده است مصطفی نیک خواه عضو تیم ملی پرتاب نیزه است وی دارای مدال طلای مسابقات بین الملی ترکیه، 8 مدال طلا، نقره، برنز، در مسابقات انتخابی تیم ملی، قهرمانی کشور لیگ باشگاه های کشور، جایه بزرگ کشور، و دانشجویان کشور است.

,
این ورزشکار هم استانی همچنین قهرمانی با آسان پرداخت تهران در لیک باشگاه های کشور، نایب قهرمانی با استقلال تهران در لیگ باشگاه های کشور و مقام سومی با دانشگاه آزاد تهران در لیگ باشگاه کشور را داراست.
,

به تازگی شنیده است این ورزشکار که سرمایه و افتخاری برای ورزش استان است برای حضوری مقتدرانه در بازی های آسیایی در سال 1401 که در شهر هانگرو چین برگزار می شود، مورد حمایت و توجه کافی قرار نگرفته است.

,

در همین ارتباط مدیر کل ورزش و جوانان استان در گفتگو با صبح زاگرس گفت: آمادگی حضور و مراجعه وزرشکار و قهرمان هم استانی به ورزش و جوانان استان هستیم تا متناسب با توان از این ورزشکار حمایت کنیم.

, صبح زاگرس,

جهانبخش حمایت از نخبگان استانی و قهرمانی کهگیلویه و بویراحمدی را برای رشد و پیشرفت استان در عرصه ورزش مهم ارزیابی کرد و گفت: ورزشکاران و مدال آورانی که در عرصه های بین الملی درخششی داشته اند وظیفه حمایت داریم زیرا این قبیل ورزشکاران در قله های ورزشی قرار گرفته اند و نباید رها شوند.

,

وی یکی از هدف های ورزش و جوانان را مورد توجه قرار دادن مدال آوران کهگیلویه و بویراحمدی دانست و افزود: هر کمکی که در توان ورزش و جوانان استان باشد از ورزشکاران استان و مصطفی نیک خواه خواهیم داشت و اماده حضور وی در ورزش و جوانان استان برای حمایت و همکاری با وی هستیم.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه