اخبار داغ

رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار خبر داد:

خطر موج ششم‌ ویروس کرونا در کمین شهروندان سبزوار

خطر موج ششم‌ ویروس کرونا در کمین شهروندان سبزوار
مسلم گفت: روند صعودی آمار بیماران کرونای در این شهرستان هشداری برای آغاز پیک ششم کرونا است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر علیرضا مسلم، رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در گفت‌وگو با صبح توس؛ اظهار داشت: در حال حاضر ۱۳۵ بیمار کرونایی در بیمارستان واسعی شهرستان سبزوار بستری هستند که این آمار نسبت به هفته ای نخست مهرماه افزایش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی اظهار داشت: از مجموع ۱۳۵ بیمار بستری در بیمارستان واسعی شهر سبزوار ۹۵ بیمار بصورت دایمی و ۴۲ بیمار بستری سرپایی هستند.

,

وی با اشاره به آغاز روند صعودی کرونا با شیب کم در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در پایان پیک چهارم شمار بیماران بستری در این دانشگاه به حدود ۶۰ بیمار رسید اما در پیک پنجم شمار بیماران به کمتر از ۹۰ مورد نرسیده است.

,

رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: رعایا پروتکل های بهداشتی اصل مهمی در پیشگیری از شیوع کرونا است و در این مسیر باید تمامی نهادهای اداری و مردم خود را دخیل بدانند.

,

دکتر مسلم افزود: در کنار شتاب بخشی طرح  واکسیناسیون به منظور کاهش شیوع کرونا و  جلوگیری از بروز پیک ششم راهی جز رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی شهروندان  وجود ندارد.

,

مرکز آموزشی، درمانی واسعی در شهر سبزوار به طور ویژه برای پذیرش بیماران مشکوک به ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در نظر گرفته شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه