اخبار داغ

آتش سوزی گسترده در کارخانه طبیعت زرندیه/ ۲ مجروح و خسارت سنگین مالی

آتش سوزی گسترده در کارخانه طبیعت زرندیه/ ۲ مجروح و خسارت سنگین مالی
از بامداد امروز بخشی از کارخانه محصولات غذایی طبیعت در شهرستان زرندیه دچار آتش سوزی گسترده شد که در حال حاضر حریق تحت کنترل است و عملیات نیروهای امدادی برای اطفای کامل ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دیار آفتاب؛ از بامداد امروز بخشی از کارخانه محصولات غذایی طبیعت در شهرک صنعتی مامونیه شهرستان زرندیه دچار حریق گسترده شده که با گذشت چندین ساعت و اعزام تیم های اطفا از ساوه و شهرهای اطراف هنوز آتش بطور کامل مهار نشده و عملیات اطفا در حال انجام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

فرماندار زرندیه در تشریح جزئیات این حادثه گفت: آتش سوزی این واحد بزرگ تولیدی موادغذایی حدود ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد گزارش شد و به دلیل حجم بالای آتش‌سوزی همه پتانسیل‌ها برای مهار این آتش‌سوزی به کار گرفته شده است.

,

وی افزود: آتش‌سوزی واحد تولیدی، صنعتی طبیعت سبز پارس کهن این شهرستان تاکنون ۲ مجروح در پی داشته است.

,

, ,

عملیات امداد هوایی پیش بینی شده است

, عملیات امداد هوایی پیش بینی شده است, عملیات امداد هوایی پیش بینی شده است,

غیاثی، مدیر کل مدیریت بحران استان مرکزی نیز تصریح کرد: عملیات امداد هوایی با توجه به شدت آتش سوزی و نیاز احتمالی به پشتیبانی اطفای حریقِ واحد تولیدی، صنعتی طبیعت شهرستان زرندیه با همکاری مدیریت بحران کشور پیش بینی شده و هماهنگی‌های  لازم با فرماندار شهرستان زرندیه صورت گرفته و اکنون تمامی دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان برای اطفای حریق این واحد تولیدی صنعتی حضور دارند.

,

, ,

آتش سوزی تحت کنترل است و عملیات برای اطفای کامل ادامه دارد

, آتش سوزی تحت کنترل است و عملیات برای اطفای کامل ادامه دارد, آتش سوزی تحت کنترل است و عملیات برای اطفای کامل ادامه دارد,

سیامک سلیمانی فرماندار زرندیه همچنین دقایقی قبل طی ارتباط زنده از محل حادثه با شبکه خبر گفت: آتش سوزی تحت کنترل است ولی به دلیل نوع محصول و مواد آتش زای موجود اطفای کامل صورت نگرفته است و عوامل حاضر در محل مشغول لکه گیری و اطفای کامل حریق هستند.

,

وی ادامه داد: درخواست کمک در ساعات اولیه حادثه انجام شده و بلافاصله نیروهای امدادی از استان ها و شهرهای همجوار به محل اعزام شدند، یکی از عوامل فزاینده آتش سوزی باد غالبی بود که از اوایل صبح داشتیم و الان هم این ورزش باد در محل شروع شده و تا حدودی کار اطفای کامل را سخت کرده است اما برآورد ما این است که تا حدود ساعت ۵ بعدازظهر بتوانیم عملیات اطفای کامل را به انجام برسانیم و گزارش آن را ارائه کنیم.

,

به گزارش دیارآفتاب علت آتش‌سوزی مشخص نیست و به گفته مسئولین مربوطه باید توسط کارشناسان امر بررسی شود اما بر اثر این آتش‌سوزی انبار و سالن بسته‌بندی این واحد تولیدی از بین رفته و خسارت سنگینی برجای گذاشته است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه