اخبار داغ

سریالی برای اپل؛

مریل استریپ برای «برون یابی‌ها» بازی می‌کند

مریل استریپ برای «برون یابی‌ها» بازی می‌کند
مریل استریپ، دیوید شویمر و ۷ بازیگر دیگر به «برون‌یابی‌ها» محصولی از اپل پیوستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورایتی، اپل اعلام کرد که ۹ بازیگر جدید به جمع بازیگران سریال جدید خود با عنوان «برون‌یابی‌ها» که به کارگردانی اسکات زی. برنز درباره تغییرات اقلیمی ساخته می‌شود، پیوسته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مریل استریپ، دیوید شویمر، سینا میلر، کیت هرینگتون، طاهر رحیم، متیو ریس، دیوید دیگز، جما چان و آدارش گوراو بازیگرانی هستند که در صدر این مجموعه قرار می‌گیرند.

,

این سریال در حال حاضر در مراحل تهیه برای اپل تی‌وی پلاس قرار دارد و در اپیزودهای مختلفی که به یکدیگر ربط پیدا می‌کنند به بررسی این موضوع می‌پردازد که چطور تغییرات سیاره می‌تواند روی مسائلی از جمله عشق، باور، کار و خانواده اثر بگذارد.

,

نقش استریپ در این مجموعه هنوز مشخص نیست. میلر نقش یک بیولوژیست دریایی به نام ربکا شیرر را بازی می‌کند و هرینگتون نقش شخصیت مدیر عامل یک غول صنعتی را ایفا خواهد کرد.

,

رحیم در قالب نقش مردی ظاهر می‌شود که از فقدان حافظه رنج می‌برد و ریس یک مشاور املاک خواهد بود. دیگز نقش یک رهبر مذهبی در فلوریدای جنوبی را بازی می‌کند و چان مادری تنها و یک بانکدار خواهد بود. شویمر هم نقش شخصیت هریس گولدبلت را بازی می‌کند که پدر یک دختر نوجوان است.

,

«برون‌یابی‌ها» به تهیه‌کنندگی اجرایی برنز ساخته می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه