اخبار داغ

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه:

قصرشیرین میزبان برگزاری مسابقات و رویدادهای بین المللی خواهد بود

قصرشیرین میزبان برگزاری مسابقات و رویدادهای بین المللی خواهد بود
جلال عزیزی گفت: قصرشیرین میزبان برگزاری مسابقات و رویدادهای بین المللی خواهد بود که در این راستا تفاهم نامه ای با فدراسیون بوکس منعقد شده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلال عزیزی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار کرد: برای هفته تربیت بدنی و ورزش در استان ۴۰۰ برنامه را پیش بینی کرده ایم که از جمله آن می توان به تجدید میثاق جامعه ورزشی استان با آرمان‌های امام راحل و شهدا با حضور در مزار شهدای گمنام طاقبستان، دیدار با امام جمعه کرمانشاه، برگزاری جشنواره ورزش و نشاط در ورزشگاه آزادی، کوهپیمایی، پیاده روی و برگزاری مسابقات ورزشی در حوزه ورزش همگانی اشاره کرد.

 معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه طی این هفته کرمانشاه میزبان برگزاری اردوی تیم ملی کاراته در حوزه ورزش قهرمانی است، افزود: در روز تربیت بدنی و ورزش استفاده از اماکن ورزشی برای عموم مردم رایگان است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با بهبود شرایط کرونا و بازگشت به شرایط طبیعی بتوانیم برنامه های معمول حوزه ورزش را اجرا کنیم.

عزیزی گفت: در این روزها که قدری شرایط پایدار تر شده ورزشکاران استان کرمانشاه هم افتخارات خوبی کسب کرده اند.

وی افزود: اگر شرایط همین گونه پیش رود در دهه فجر، قصرشیرین میزبان برگزاری مسابقات و رویدادهای بین المللی خواهد بود که در این راستا  تفاهم نامه ای با فدراسیون بوکس منعقد شده است.

عزیزی خاطرنشان کرد: همچنین اگر شرایط کرونایی بهبود یابد درخواست برگزاری میزبانی مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در سطح کشور را ارائه داده ایم.

وی عنوان کرد: به آینده ورزش استان خوش بین هستیم هرچند که از نظر حمایت های مالی در حوزه بخش خصوصی و باشگاهی ضعیف و جز استان‌های کم برخوردار هستیم اما استعدادهای ورزشی نوید بخش این است که کرمانشاه جز استانهای خوب و توانمند در حوزه ورزش قهرمانی خواهد بود.

عزیزی گفت: امیدواریم با برنامه ریزی خوب و حمایت دولت و مسئولان استان از ورزش قهرمانی، ورزشکاران استان بتوانند مانند گذشته در صحنه های بین الملل و بازی های آسیایی که سال آینده برگزار می شود، افتخار آفرین باشیم.

وی افزود: برنامه ریزی خوبی در حوزه ورزش از نظر توسعه ورزش همگانی صورت گرفته تا با استعداد یابی شاهد رشد ورزش قهرمانی باشیم.

عزیزی بیان کرد: مرکز آکادمی ورزشی در ورزشگاه آزادی ایجاد شده که در سطح کشور کم نظیر است در همین راستا نیز با روسای هیئات ورزشی رایزنی شده تا با استفاده از ظرفیت این مرکز و استفاده از مربیان توانمند، استعدادهای ورزشی را جذب کنند و بتوانیم قدم های خوبی را در حوزه گسترش ورزش قهرمانی برداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه