اخبار داغ

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های لرستان:

وحدت و همدلی، مقدمه‌ای برای پیروزی مستضعفان جهان بر دشمنان است

وحدت و همدلی، مقدمه‌ای برای پیروزی مستضعفان جهان بر دشمنان است
حجت‌الاسلام حاتمی گفت: وحدت و همدلی، مقدمه‌ای برای پیروزی مستضعفان جهان بر صاحبان زر و زور و دشمنان وحدت امت اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حبیب حاتمی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به ولادت پیامبر(ص) اظهار داشت: در روزهای بین دو روایت از میلاد نبی اکرم(ص) هفته وحدت نامگذاری شده که وحدت و دوری از تفرقه، وظیفه‌ای الهی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: محور و مدار وحدت، نه رنگ و نژاد، نه طبقه و خانواده و نه مال و ثروت است بلکه دین الهی و کلام حق است و به همین خاطر خداوند می‌فرماید: اعتصموا بحبل الله جمیعا ولاتفرقوا: همگان به ریسمان خداوند چنگ بزنید و پراکنده نشوید.

,

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های لرستان تصریح کرد: در راستای توسعه و تعمیق وحدت میان مذاهب اسلامی لازم است که تبیین نقش اتحاد و همبستگی امت اسلامی در عصر حاضر و تبیین وحدت اسلامی در سیره رسول اکرم و اهل بیت(ع) مورد توجه قرار گیرد.

,

حجت الاسلام حاتمی بیان کرد: همچنین توجه به تبیین توطئه استکبار و دشمنان اسلام در جهت ایجاد تفرقه و اختلاف بین امت اسلامی، تبیین مباحث دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی در عرصه گسترش تقریب و وحدت اسلامی، دشمن شناسی و استکبارستیزی بسیار ضروری است.

,

وی خاطرنشان کرد: تبیین نظام ولایت فقیه و نقش آن در گسترش تعاملات و وحدت اسلامی الزامی بوده که امید است این همدلی، مقدمه‌ای برای پیروزی مستضعفان جهان بر صاحبان زر و زور و دشمنان وحدت امت اسلامی گردد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه