اخبار داغ

وعده‌ها در آستانه عملی شدن؛

صدری: بدهی به کالدرون تا هفته آینده پرداخت می‌شود/ به سوی قهرمانی ششم حرکت می‌کنیم

صدری: بدهی به کالدرون تا هفته آینده پرداخت می‌شود/ به سوی قهرمانی ششم حرکت می‌کنیم
سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس از تسویه حساب با سرمربی آرژانتینی پیشین سرخ‌ها خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمجید صدری، رئیس هیأت مدیره و سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس که وعده داده بود بدهی کالدرون را پرداخت می‌کند، به وعده خود عمل کرد و با تامین منابع مالی آن، بزودی با این مربی آرژانتینی و دستیارش تسویه حساب خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

صدری که در روزهای گذشته و با تلاش فراوان و رایزنی‌های متعدد جهت رفع مشکل بوجود آمده در تلاش بود تا هر چه زودتر این مشکل رفع گردد، اعلام داشت: انشاالله طی هفته آینده این مشکل رفع خواهد شد و بدهی به ارث مانده از دوره‌های گذشته به گابریل کالدرون و دستیارش پرداخت می‌شود.

,

وی در ادامه عنوان داشت: تلاش می‌کنیم با درایت کادرفنی، تلاش بازیکنان و حمایت و پشتیبانی هواداران، مسیر باشگاه و تیم در جهت کسب افتخارات بیشتر هموار شود.

,

سرپرست مدیرعاملی سرخ‌ها در پایان گفت: تیم پرسپولیس روز جمعه در اهواز در برابر تیم فولاد خوزستان به میدان می‌رود و امیدواریم در گام اول فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر، موفق باشیم و به سوی قهرمانی حرکت کنیم.

,

لازم به ذکر است؛ بدهی کالدرون و دستیارش از مدیران اسبق پرسپولیس به جا مانده بود که صدری از روز نخست فعالیت در سرپرستی مدیرعاملی تلاش زیادی کرد این مشکل بزرگ را حل کند تا پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه