اخبار داغ

امیر موسوی:

رزمایش فدائیان ولایت به روز شده عملیات ۱۴۰ فروندی در دوران دفاع مقدس است

رزمایش فدائیان ولایت به روز شده عملیات ۱۴۰ فروندی در دوران دفاع مقدس است
فرمانده کل ارتش گفت: امروز عملیات به روز شده عملیات ۱۴۰ فروندی در دوران دفاع مقدس را مشاهده کردید، کاری که آن روز با تکنیک ها و تاکیک های آن زمان انجام شد، امروز به صورت بسیار پیشرفته تر در سراسر کشور انجام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  امیر سرلشکر سید عبدالکریم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مرحله اصلی و فاز عملیاتی دهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش و در جمع خبرنگاران گفت: نیروهای مسلح در هر کشوری از جمله کشور ما بایستی برای به روز نگه داشتن خود و اجرای آموزش ها که  فرا گرفته‌ اند رزمایش برگزار کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی به کارگیری تاکتیک های فراگرفته شده در میدان نبرد را یکی دیگر از دلایل برگزاری رزمایش دانست و افزود: نیروهای مسلح برای اینکه بتوانند در برابر تغییراتی که در تهدیدات ایجاد می شود عملکرد خوبی داشته و بازدارندگی ایجاد کنند باید با برگزاری رزمایش های متنوع  آمادگی لازم را کسب کنند.

,

فرمانده کل ارتش  اضافه کرد: از سوی دیگر برای آشنایی نیروهای نظامی با تجهیزات و مهمات جدیدی که به سازمان رزم خود اضافه شده و آشنایی با نحوه کاربرد سیستم های فرماندهی، لازم است که هر از گاهی این رزمایش ها برگزار شود.

,

امیرسرلشکر موسوی با اشاره به دهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش گفت: این رزمایش که اکنون شاهد آن هستیم رزمایش نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که مراحل مختلف را طی می‌کند. در گذشته رزمایش ها در یک منطقه انجام می‌شد اما اکنون در تمام مناطق مشغول برگزاری رزمایش ها هستیم و از یک مرکز فرماندهی، کنترل و هدایت می‌شود و الحمدلله برنامه ها دقیق و درست و با یک نمره خیلی خوب اجرا شده و بسیار امیدوار هستیم با اطلاعاتی که داریم برنامه رزمایش تا پایان به همین ترتیب موفق پیش برود.

,

وی دهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش را یادآور خاطره عملیات ۱۴۰ فروندی در روز اول آغاز جنگ تحمیلی دانست و خاطرنشان کرد: امروز عملیات به روز شده عملیات ۱۴۰ فروندی را مشاهده کردید ، کاری که آن روز با تکنیک ها و تاکیک های آن زمان انجام شد، امروز به صورت بسیار پیشرفته تر در سراسر کشور انجام شد.

,

فرمانده کل ارتش با تشکر از زحمات خلبانان، کارکنان و همه کسانی که در رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت شرکت داشتند  اظهار داشت: به همه خلبانان، کارکنان فنی و پشتبانی، به همه کسانی که کمک کردند و به همه فرماندهان محترم خدا قوت عرض می‌کنم.

,

امیر سرلشکر موسوی تاکید کرد: خداوند بزرگ را شاکرم که نیروی هوایی مثل همه نیروهای مسلح روز به روز مقتدرتر، پای کارتر و قوی تر است و همه آماده هستند که تدابیر فرماندهی معظم کل قوا را به بهترین نحو ممکن به سرانجام برسانند. این اتفاق بسیار مبارکی است که به برکت انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تدابیر داهیانه فرمانده معظم کل قوا در همه نیروهای مسلح از جمله در نیروی هوایی الهی ارتش جمهوری اسلامی ایران ایجاد شده است.

,

وی ادامه داد: این رزمایش که امروز با این سبک جدید انجام شد، نقطه آغاز بسیار پربرکتی خواهد بود برای کارهای بزرگتری که نیروی هوایی ما انجام خواهد داد. تاریخ نیروی هوایی از روز اول پیروزی انقلاب تا امروز پر از سوابق روشن و تابناک است که برای همه ملت شایسته افتخار است. من اطمینان دارم با این کاری که امروز نقطه آغازمان در این روزهای عزیز ماه ربیع الاول و در آستانه ولادت پربرکت پیامبر اکرم(ص) و حضرت امام صادق(ع) صورت گرفت، آینده نیروی هوایی مقتدرتر و پرافتخارتر خواهد بود.

,

فرمانده کل ارتش گفت: برای همه عزیزان سربلندی و توفیق روزافزون آرزو می‌کنم و امیدوار هستم که اقتدار ما دشمنان ما را هوشیار کرده باشد که دچار محاسبات غلط نشوند. به ملت بزرگ مان این تعهد را می‌دهیم که سربازان فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) در دفاع از آرمان ها و در دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران و دفاع از حدود و ثغور کشور عزیزمان، آماده و پا در رکاب هستند که فرامین را به بهترین نحو ممکن انجام دهند. به همه عزیزانی که زحمت کشیدند تا این کار بزرگ انجام شود خدا قوت می‌گویم.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه