اخبار داغ

نظارت تعزیرات بر بازار لیکک و تشکیل پرونده برای متخلفان صنفی

نظارت تعزیرات بر بازار لیکک و تشکیل پرونده برای متخلفان صنفی
رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی از بازرسی میدانی صنوف در شهر لیکک خبر داد و گفت: در این بازرسی ها برای ۷ متخلف تشکل پرونده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس صبح امروز ارسالان عباسی در حاشیه بازدید از وضعیت بازار شهر لیکک به خبرنگار ما گفت: این بازرسی ها که از واحدها ، عمده فروشان وکارگاههای تولیدی وتوزیعی درشهرستان بهمئی انجام گرفت واحدهای مذکورازنزدیک مورد رصد وبازرسی قرارگرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی ابراز داشت: باتوجه به وضعیت بازار وافزایش خودسرانه برخی اقلام مصرفی توسط سود جویان نظارت های ویژه براصناف در دستورکار تعزیرات حکومتی، بازرسان صمت و مسئولین ستاد تنظیم بازار این شهرستان قرارگرفت .

,

عباسی در خصوص نتیجه این بازرسی ها گفت : با بازرسی از صنوف این شهر برای 7 متخلف صنفی تشکیل پرونده تخلفاتی شد و بدون شک با متخلفین برابر قانون برخورد خواهد شد.

,

رئیس اداره تعزیزات حکومتی شهرستان بهمئی اضافه کرد: از این تعداد ۵ پرونده گرانفروشی و دو پرونده نیز عدم ارائه فاکتور های قانونی خرید بوده است.

,

وی اظهار داشت:برخورد قاطع برابر قانون و پلمب واحد ها و کار گاههای بزرگ تولیدی و توزیعی پاسخ تعزیرات حکومتی به متخلفینی است که علی رغم تذکرات متعدد دررعایت قوانین صنفی وبهداشتی  کوتاهی میکنند.

,

رئیس اداره تعزیزات حکومتی شهرستان بهمئی در پایان ادامه داد: در کمسیون ستاد تنظیم بازار شهرستان مصوبه ای تصویب شد که به واحدهای فاقد پروانه که علی رغم تذکرات متعدد برای داشتن مجوز پروانه کسب از این کار امتناع می کنند برابر قانون دراسرع وقت رسیدگی و نسبت به تعطیلی و پلمپ آن واحدها اقدام می شود.

,

تصاویر تکمیلی در  زیر آمده است: 

, تصاویر تکمیلی در  زیر آمده است: , تصاویر تکمیلی در  زیر آمده است: ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه