اخبار داغ

فرمانده نیروی زمینی سپاه:

شهید شوشتری علمدار شهدای وحدت است/ جمهوری اسلامی الگویی موفق در ایجاد وحدت

شهید شوشتری علمدار شهدای وحدت است/ جمهوری اسلامی الگویی موفق در ایجاد وحدت
سردار پاکپور گفت: شهید شوشتری علمدار شهدای وحدت است و این شهید درس بزرگی از وحدت به تمام دولتمردان، فرماندهان و حتی مردم داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سردار پاسدار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در حاشیه دوازدهمین یادواره گرامیداشت و تکریم شهدای وحدت که در مجتمع آیه های مشهد برگزار شد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تقارن سالگرد شهدای وحدت با هفته وحدت را به فال نیک می گیریم و امروز در مشهد همایشی جهت بزرگداشت شهدای وحدت که در 12 سال گذشته همراه با شهید شوشتری به شهادت رسیدند، برپا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی ضمن تشکر از فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن‌الائمه (ع) جهت برگزاری این همایش، افزود: شهید شوشتری علمدار شهدای وحدت است و این شهید درس بزرگی از وحدت به تمام دولتمردان، فرماندهان و حتی مردم داد.

,

سردار پاکپور تصریح کرد: شهید شوشتری از زمانی که به عنوان فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور شروع به کار کرد کرد، مبنای کار خود را وحدت بین مردم منطقه قرار داد علاوه بر آن هر تلاش و اقدامی که در جهت محرومت‌زدایی از منطقه سیستان و بلوچستان انجام می داد، بر اساس وحدت بود.

,

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان شد: شهید شوشتری طرحی که برای امنیت منطقه سیستان و بلوچستان ارائه داده بود، سراسر بر اساس وحدت بود و در انتها نیز در این راه به شهادت رسید و در کنار ایشان شهید محمدزاده بود که در جهت برنامه ها و طرح ها شهید شوشتری قدم برمیداشت و تا آخرین لحظه در کنار شهید شوشتری باقی ماند و به شهادت رسید.

,

وی ادامه داد: فرماندهانی که پس از شهید شوشتری در سیستان و بلوچستان شروع به فعالیت کردند، در واقع اقدامات شهید شوشتری را در این استان دنبال کردند زیرا این شهید شوشتری بود که بیس اقدامات وحدت آفرین همراه با ایجاد امنیت را در منطقه سیستان و بلوچستان پایه ریزی کرد و ما همه در واقع پیرو همان اقدامات و طرح های شهید شوشتری هستیم.

,

سردار پاکپور در پایان یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران می تواند الگوی موفقی برای سایر کشورهای جهان مخصوصا کشورهای اسلامی در ایجاد وحدت میان ادیان و مذاهب باشد از این رو شاهد آن هستیم که ما چه در جنوب شرق و چه در شمال شرق کشور به راحتی و به خوبی زندگی می کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه