اخبار داغ

میرهاشم موسوی در دیدار با نماینده ولی فقیه استان کردستان:

بر اساس ظرفیت ها و نیازهای استان ها برای آنها تصمیم گیری می کنیم

بر اساس ظرفیت ها و نیازهای استان ها برای آنها تصمیم گیری می کنیم
سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: قرار ما این است که ظرفیت ها و نیازها و مشکلات استان ها را شناسایی کنیم تا بر اساس آنها تصمیم گیری شود و توجه به مناطق محروم و کم برخوردار و رسیدگی به مسائل آنها از اولویت های ما است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، میرهاشم موسوی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد پربرکت حضرت محمد(ص) با اشاره به فرمایش آن حضرت در خصوص یاری به نیازمندان گفت: رسول الله می فرمایند: صدای نیاز افراد را به من برسانید. ایشان خود را در مقام پاسخگویی می بینند. همین نکته و گزاره پیامبر اسلام باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. اصولاً فسفه وجودی شرکای اجتماعی از منظر ما این است که اینان ولی نعمت های ما هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی,
وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس عدالت بنیان گذاشته شده است، گفت: در کلان سازمان تامین اجتماعی مشکلاتی وجود دارد. با بازنشستگان، کارگران و کارفرمایان باید به گفت و گو بنشینیم و با یکدیگر مشکلات را رفع و برای توسعه عدالت تلاش کنیم.
,
موسوی تصریح کرد: توانمندی ها و ظرفیت های داخلی این سازمان فراوان است. نیروی انسانی و شرکای اجتماعی ظرفیت های مناسب این سازمان هستند. اگر به خوبی از آنها استفاده شود می توانیم در زمینه های مختلف این سازمان موفق شویم.
,
نماینده ولی فقیه در استان کردستان نیز در این دیدار با بیان اینکه معتقدم این استان محروم نیست بلکه دارای ظرفیت های طبیعی، معدنی و گردشگری زیادی است، گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری کردستان استان فرهنگی است، این استان نیازمند توجه بیشتر مسئولان است.
,
حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پورذهبی خواستار سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی در استان کردستان به منظور رفع بیکاری و افزایش اشتغال جوانان شد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه