اخبار داغ

وزیر کشور؛

خراسان رضوی برای توسعه نیازمند یک قطار پرسرعت است/ حق نداریم ملت ایران را نیازمند کفار کنیم

خراسان رضوی برای توسعه نیازمند یک قطار پرسرعت است/ حق نداریم ملت ایران را نیازمند کفار کنیم
استان بزرگ خراسان رضوی برای توسعه نیازمند یک قطار پرسرعت است و مسئولان استان باید در مسیر خدمت به زائران و مجاوران برای تحقق یک زندگی معنوی و مادی و رفع کاستی‌ها تلاش کنند تا یک تغییر کیفی را در این استان شاهد باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ احمد وحیدی، وزیر کشور امشب در مراسم تودیع و معارفه استاندار خراسان رضوی که در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: استان خراسان رضوی باید الهام‌بخش سایر استان‌های کشور باشد و کسی که مسئولیت استان را بر عهده می‌گیرد باید احساس کند، چگونه توان فکری و عملی خودش را صرف ارائه خدمات به مردم کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وزیر کشور افزود: در یک جامعه اسلامی باید عدالت برای همه باشد و همه به حق خودشان برسند و طبیعی است که رسیدن به این عدالت نیازمند مقدماتی است.

,

وی بیان کرد: مسئولانی که در خراسان رضوی هستند باید در مسیر خدمت به زائران و مجاوران، برای تحقق یک زندگی معنوی و مادی و رفع کاستی‌ها تلاش ویژه‌ای داشته باشند تا جامعه آماده تعالی و رشد شود و یک تغییر کیفی را در این استان شاهد باشیم.

,

وحیدی تصریح کرد: نباید و حق نداریم در مسائل کوچک بمانیم و این حق را هم نداریم که ملت را به سمتی ببریم که نیازمند کفار و آن‌هایی که با اسلام سر ستیز دارند، شود.

,

وزیر کشور عنوان کرد: دست خدا با ملت ایران است و استان بزرگ خراسان رضوی برای توسعه نیازمند یک  قطار پرسرعت است.

,

وی بیان کرد: خراسان یک نام بلند در تاریخ کشورمان است و قطعاً در ظهور منجی هم خواهد درخشید.

,

وحیدی ادامه داد: ایران اسلامی امروز میزبان بیش از سه میلیون مهاجر از افغانستان است که گرفتار ستم شدند؛ اعتقاد ما بر این است که از این عزیزان پذیرایی کنیم، اما توصیه می‌کنیم در کشور خودشان بمانند و همان‌جا را آباد کنند و جمهوری اسلامی هم تلاش می‌کند در کشور خودشان آن‌ها را یاری کند.

,

وزیر کشور گفت: استان خراسان رضوی از حیث معادن، صنعت و کشاورزی و مبادلات مرزی ظرفیت‌های بالایی دارد که استاندار جدید خراسان رضوی باید نگاه ویژه‌ای به این حوزه‌ها داشته باشد.

,

وی اضافه کرد: باید با امام رضا (ع) عهد ببندیم که همه مشکلات زائران و مجاوران را حل کنیم و میزبان خوبی برای آن‌ها باشیم.

,

وحیدی در پایان گفت: استان خراسان رضوی باید نمونه ساخته شود و شاهد توسعه متوازن در تمامی این استان باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه