اخبار داغ

استاندار خراسان رضوی:

وظیفه دستگاه‌ها تصدی‌گری نبوده و باید مردم را حمایت کنند/ رویکرد استانداری معطل نماندن سرمایه‌های خراسان رضوی در تمام زمینه‌ها است

وظیفه دستگاه‌ها تصدی‌گری نبوده و باید مردم را حمایت کنند/ رویکرد استانداری معطل نماندن سرمایه‌های خراسان رضوی در تمام زمینه‌ها است
نظری گفت: دستگاه‌های ما نباید تصدی‌گری کنند و نباید به جای مردم کار کنند، لذا دستگاه‌ها مسئول حمایت مردم هستند و استانداری هم باید پشتیبان و هدایت کننده آن‌ها در خدمتگزاری به مردم باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی در  مراسم امشب در آیین تودیع و معارفه استاندار خراسان رضوی که در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: از خداوند متعال برای فراهم سازی زمینه خدمت به مردم و نظام مقدس اسلامی سپاس گزار و منانم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: از امام رئوف و ولی نعمتمان صمیمانه و عاشقانه و خالصانه سپاس گزارم که به بنده مجددا افتخار خدمت کردن در این استان و شهر را دادند و در این مدت به انواع مختلف بنده را مورد لطف و محبت خود قرار دادند.

,

استاندار خراسان رضوی خاطر نشان کرد: من داوطلب این مسئولیت نبودم اما به همه کسانی که به بنده در رابطه با این قبولیت این موضوع رجوع می‌کردند عهد بسته ام که مخالفت نکنم.

,

وی افزود: شرایط بسیار دشوار بود ولی اگر این اتفاق افتاد عاشقانه پذیرای آن هستم و هرگز تشنه قدرت نبودم اما همچنان از خدمت گزاری در این استان خدارا شاکرم.

,

نظری تأکید کرد: اعتقاده بنده در این است که با توصل به امام هشتم خیلی از مشکلات و حتی همه مشکلات قابل حل است و این مهم را در همه صحنه های گوناگونی دوران خدمت گزاری خود به مردم و نظام جمهوری اسلامی احساس کرده ام.

,

وی افزود: مسیر طی شده در این استان در چند سال گذشته با دیگر استان ها تفاوتی  ندارد ولی منبع پر فیض معنویت همچنان استان را از برکت خود بی نسیب نگذاشته است.

,

استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: بنا بر این نیست که ما کار ویژه ای انجام دهیم چراکه آنچه را در ذات نظام مقدس اسلامی وجود دارد و جمهوریت و اسلامیت است که با پیاده سازی آن ها در مسیر پیشرو قطعا اثرات بسیار مثبتی در جامعه و خدمت گزاری به مردم خواهد داشت.

,

وی افزود: با هدایت علمای عزیز و گران قدر قطعا پایه معنویت نظام تقویت شده و نتایج خوبی را برای مردم خواهد داشت.

,

نظری خاطر نشان کرد: اعتماد راسخ به حضور مردم در همه صحنه‌ها اعم از امنیتی و اقتصادی تمام موانع را برطرف می‌کند.

,

وی افزود: دستگاه های ما نباید تصدی‌گری کنند و نباید به جای مردم کار کنند، لذا دستگاه ها مسئول حمایت مردم هستند و استانداری هم باید پشتیبان و هدایت کننده دستگاه های خدمت گزار به مردم باشد.

,

استاندار خراسان رضوی اذعان داشت: خراسان رضوی بعد از وجود امام هشتم مزایای بیشماری همچون مرز، انرژی باد، کشاورزی و نیروهای متخصص جوان را داراست.

,

وی افزود: علی الرغم این که برخی دوستان فرمودند بد موقعی مسئولیت را پذیرفتید ولی من افتخار می‌کنم که در سختی ها مسئولیت می‌گیرم چرا که ملت ما ثابت کرده‌اند که در شرایط سخت اهداف بسیار بزرگی را می‌تواند تصرف کندو ما هم جزئی از این ملت هستیم و در خدمت آن ها خواهیم بود.

,

نظری تصریح کرد: لذا بعد از توکل بر خداوند و توصل به اقا علی بن موسی الرضا با تکیه بر انرژی و قدرت مردم این استان کار ها را پیش خواهیم برد  و ما مسئولین باید در خدمت حرکت های مردمی باشیم.

,

وی افزود: امیدوارم با حضور گسترده مردمی و جوانانمان زمان زیادی را بتوانیم صرف افق گشایی در تمام عرصه ها کنیم.

,

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: از بخش‌های مردمی خواهش مندم آمادگی کامل را برای ارائه برنامه ریزی و پیشنهاداتشان داشته باشند.

,

وی افزود: روکرد استانداری خراسان رضوی بر این است که نباید اجازه داد در هیچ عرصه ای جامعه ما و استان ما دچار التهاب شود.

,

نظری تأکید کرد: سرمایه های استان نباید معطل شرایط بمانند و باید به حرکت در بیایند، همچون واحد های نیمه فعال در شهرک های صنعتی خراسان رضوی که معطل تسهیلات هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه