اخبار داغ

رهبر جنبش مقاومت حسینیون جمهوری آذربایجان:

آذربایجان، حیاط خلوت رژیم صهیونیستی شده است/ ولایت فقیه، شیعیان را در جهان سربلند نگه داشته است

آذربایجان، حیاط خلوت رژیم صهیونیستی شده است/ ولایت فقیه، شیعیان را در جهان سربلند نگه داشته است
رهبر جنبش مقاومت حسینیون جمهوری آذربایجان با تاکید بر اینکه پشتیبان ولایت فقیه و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای باشید، گفت: قدرت امروز تشیع هیچ وقت نبوده و تکرارشدنی هم نیست و مطمئن باشید اگر سیستم ولایت فقیه ضربه ببیند، تمام شیعیان و مستضعفان جهان محو و نابود می‌شوند و این ولایت فقیه است که امروز شیعه را در جهان، سربلند نگه داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; شیخ توحید ابراهیم بیلی، شامگاه پنج‌شنبه (29 مهر) در اجلاسیه دومین یادواره شهدای دانشجوی استان زنجان اظهار داشت: جنبش مقاومت حسینیون آذربایجان، مدافعان حرم اهل آذربایجان هستند که از سال 2013 با خواهش و تمنا و حمایت شهید حاج قاسم سلیمانی در جبهه بزرگ حق و باطل به جبهه حق پیوستند و مدافع حرم شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه اکثر آذربایجانی‌ها شیعه هستند، خاطرنشان کرد: اما با این حال نزدیک به 1500 نفر به النصره و داعش پیوسته بودند که در تاریخ برای ما ننگ بود لذا از هر راهی تلاش کردیم تا ما به جبهه حق بپیوندیم.

,

ابراهیم بیلی افزود: با حمایت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همت اهالی آذربایجان، تبدیل به جنبش مقاومت حسینیون شده و علاوه بر جهاد، فعالیت‌های جدی در گفتمان‌سازی و فرهنگسازی داشته و با امام خامنه‌ای در حمایت از ولایت فقیه، منافع اسلام، محور مقاومت و ظهور، عهد و پیمان بسته‌ایم.

,

رهبر جنبش مقاومت حسینیون جمهوری آذربایجان با بیان اینکه به فرمانده‌مان شهید حاج قاسم سلیمانی قول داده‌ایم که انتقام او را خواهیم گرفت، گفت: تا امروز تمام فعالیت‌های فرهنگی و بسیاری از فعالیت‌ها در راستای تحقق انتقام سخت بوده است.

,

وی تصریح کرد: انتقام فقط یک ضربه نیست بلکه انتقام، خروج اسرائیل، آمریکا، گروه‌های تکفیری و ارتش شیطان از منطقه و فراهم کردن شرایط برای دولت کریمه امام زمان(عج) است.

,

ابراهیم بیلی با بیان اینکه آذربایجان در منطقه حساسی قرار دارد که رژیم صهیونیستی آن را به عنوان حیاط خلوت خود می‌داند، اظهار کرد: باید پرسید که چه چیزی سبب شد که آذربایجان 2 دستی تحویل رژیم صهیونیستی شد.

,

وی خاطرنشان کرد: بعد از فروپاشی شوروی سابق به آذربایجان هجوم آورده و مرزها را شکستند تا از این راه به هویت اصلی و اسلامی خود بازگردند و با افتخار می‌خواستند به این هدف برسند.

,

رهبر جنبش مقاومت حسینیون جمهوری آذربایجان با اشاره به بازخوانی فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی بعد از فروپاشی شوروی سابق در مورد آذربایجان گفت: ایشان حساسیت منطقه آذربایجان برای دشمن را می‌دیدند و به قوی شدن آن‌ها تاکید داشتند.

,

وی با بیان اینکه متاسفانه دشمن در این راه، خوب کار کرد، اظهار داشت: امروز با اینکه اکثریت آذربایجان شیعه هستند اما این کشور، پایگاه دشمن شده است چرا که هر قدرتی که هویت ملتی را تعریف کند و تاریخ آن را بنویسد به آن ملت، مسلط خواهد شد.

,

ابراهیم بیلی افزود: خطوط قرمز کشور آذربایجان در هویتی که دشمن تعریف کرده، جا گرفت و تاریخ نیز منحرف شد و تاریخ را ترکیه و عثمانی‌ها نوشتند و به همین دلیل وضعیت امروز، نتیجه 30 سال کار دشمن است.

,

وی تاکید کرد: هسته‌های مقاومت شیعه در آذربایجان یعنی جنبش مقاومت حسینیون در دفاع از مسجد و نهضت وجود دارد اما کسی که زیاد کار کرده، بهره‌اش را هم می‌برد.

,

ابراهیم بیلی ادامه داد: مومنین آذربایجان و هر کسی که در راه جنبش مقاومت، فداکاری می‌کند با برنامه‌های قوی که بُعد فرهنگی قوی دارد و برنامه پربیننده‌ای است در جنبش حضور دارند.

,

رهبر جنبش مقاومت حسینیون آذربایجان با بیان اینکه برای تقویت بنیه و توانمندی شیعیان آذربایجان تلاش می‌کنیم، گفت: اگر ایجاد قدرت بازدارندگی باشد نه تنها علی‌اف بلکه هیچ کس دیگری هیچ غلطی نمی‌تواند بکند اما اگر قدرت بازدارندگی نباشد، روحانیون را زندانی می‌کنند و وضعیت امروز می‌شود که دشمن بعد از 30 سال، گستاخ‌تر هم می‌شود.

,

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران یک حرم است، ابراز کرد: اگر آسیبی به حرم وارد شود، تمام حرم‌ها محو و داغون می‌شوند لذا تمام جان، مال و اولاد ما فدای این حرم و رهبر انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است.

,

ابراهیم بیلی با اشاره به جنگ اخیر قره‌باغ خاطرنشان کرد: در این جنگ وقتی طراحی بازی دشمن را دیدیم، فراخوان عمومی داده نشد اما به مردم نیز این روزها را گفته بودیم که این جنگ به خاطر محاصره ایران است.

,

وی افزود: به مردم گفته بودیم که این جنگ به خاطر محاصره ایران است تا سیاست‌های کثیف انگلیس و اسرائیل در آذربایجان اجرا شود و حیاط خلوت آن‌ها گسترده‌تر شود.

,

رهبر جنبش مقاومت حسینیون آذربایجان با تاکید بر اینکه ما محکم مواجهه خواهیم کرد و مطمئن هستیم که دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، گفت: اما باید همت و تلاش عمقی بکنیم.

,

وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران 31 سال قبل به عمق‌بخشی و توانمندسازی تاکید کردند و فرمودند که عمق‌بخشی فقط به این معنا نیست که در حد برگزاری هیات، نماز، مهر و تسبیح باشد.

,

ابراهیم بیلی با بیان اینکه با وجود مشکلات فراوان، وضعیت اقتصادی امروز ایران خیلی بهتر از آذربایجان است، خاطرنشان کرد: حتی اگر اسرائیل هم وارد آذربایجان شود باز هم اقتصاد آذربایجان بهتر نمی‌شود.

,

وی با تاکید بر اینکه پشتیبان ولایت فقیه و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای باشید، افزود: قدرت امروز تشیع هیچ وقت نبوده و تکرارشدنی هم نیست و مطمئن باشید اگر سیستم ولایت فقیه ضربه ببیند، تمام شیعیان و مستضعفان جهان محو و نابود می‌شوند و این ولایت فقیه است که امروز شیعه را در جهان، سربلند نگه داشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه