اخبار داغ

تاکید رییس جمهور بر توسعه ورزش همگانی با محوریت خانواده؛

سجادی: برنامه ریزی برای موفقیت در بازی‌های آسیایی آغاز شده/ از ابتدای کار دولت سیزدهم یک روز هم تعطیل نبوده‌ایم

سجادی: برنامه ریزی برای موفقیت در بازی‌های آسیایی آغاز شده/ از ابتدای کار دولت سیزدهم یک روز هم تعطیل نبوده‌ایم
وزیر ورزش و جوانان گفت: یکی از مهمترین اهداف و رسالت‌های وزارت ورزش و جوانان که از قبل هم وجود داشته محور بودن ورزش همگانی است ولی این بار در این دولت مردمی، آقای رئیسی تأکید دارند که ورزش همگانی و خانواده در راس امور ورزش باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید حمید سجادی در همایش پیاده روی خانوادگی اراک با تشکر از دست اندرکاران برگزاری این برنامه گفت: خوشحالیم که این برنامه خوب در قطب گردشگری استان برگزار می شود. به نوبه خودم سالروز صدارت امیرکبیر و روز ملی اراک را هم تبریک می گویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دان,
وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف و رسالت‌های وزارت ورزش و جوانان که از قبل هم وجود داشته محور بودن ورزش همگانی است ولی این بار در دولت مردمی، آقای رئیسی تأکید دارند که ورزش همگانی و خانواده در راس امور ورزش باشد.
,
 
,
وی با اشاره به حضور معاونین وزارت ورزش و جوانان و مسئولان بلند پایه استانی در این برنامه، گفت: همه این اتفاقات نشان دهنده اهمیت ورزش همگانی در وزارت ورزش و جوانان و نگاه مجدد و ویژه به این بخش است و امیدواریم با این اقدامات موجب نشاط، شادابی، سلامتی و پویایی مردم باشیم.
,
 
,
وزیر ورزش و جوانان در خصوص ورزش قهرمانی نیز گفت: این حوزه از ورزش بسیار مهم است چراکه مردم ما مدال آوری و افتخارآفرینی ورزشکاران را دوست دارند و هر مدال شادی و غرور ملی را در کشور چند برابر می کند.
,
 
,
وی تصریح کرد: حدود ۱۱ ماه دیگر بازی‌های آسیایی را در پیش داریم که برنامه ریزی برای افتخارآفرینی در این رویداد در دستور کار است و همچنین کمتر از سه سال دیگر المپیک پاریس هم برگزار می شود که برای این رویداد نیز برنامه خواهیم داشت.
,
 
,
دکترسید حمید سجادی با اشاره به هفته تربیت بدنی و ورزش نیز گفت: خوشبختانه با همکاری همه ارکان وزارت ورزش و جوانان در کل کشور، هفت هزار رویداد ورزشی به مناسبت این هفته در کل کشور برگزار می شود و در کنار آن سایر دستگاه های دولتی و غیر دولتی هم برنامه های متنوع ورزشی دارند که جای خوشحالی دارد.
,
 
,
وی با اشاره به زحمات کادر درمان در دوران کرونا، اظهار داشت: هنوز کرونا به طور کامل نابود نشده بنابراین خواهشم این است که فعالیت های اماکن ورزشی و رویدادهای مختلف با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام شود.
,
 
,
وزیر ورزش و جوانان با اشاره فعالیت شبانه روزی دولت سیزدهم، اظهار داشت: از روزی که در این دولت مشغول کار شدبم حتی یک روز تعطیل در دولت نداشتیم و تا جایی که توان داشته باشیم در خدمت مردم عزیز کشورمان هستیم.
,
 
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه