اخبار داغ

سجادی:

اولویت اصلی وزارت ورزش و جوانان توسعه ورزش های همگانی است

اولویت اصلی وزارت ورزش و جوانان  توسعه ورزش های همگانی است
وزیر ورزش و جوانان گفت: رویکرد و اولویت اصلی وزارت ورزش و جوانان توسعه ورزش های همگانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ سید " حمید سجادی هزاوه" صبح جمعه در آیین همایش پیاده روی خانوادگی استان مرکزی در اراک رویکرد و اولویت اصلی  وزارت ورزش و جوانان را  توسعه ورزش های همگانی عنوان کرد و گفت: طی دو سال گذشته، شیوع ویروس کرونا شرایط دشواری را به جامعه تحمیل کرده‌ و اکنون ، توسعه ورزش‌های همگانی و همچنین ورزش خانوادگی و تزریق روحیه نشاط و امید در جامعه را اولویت وزارت متبوع است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
وزیر ورزش و جوانان ضمن تاکید بر اینک توسعه ورزش های قهرمانی نیز در دستور کار ویژه قرار دارد گفت: حدود ۱۱ ماه آتی ورزش های آسیایی و در ۲ سال و هشت ماه آتی نیز المپیک پاریس برگزار می شود و باید تلاش کرد در این حوزه نیز شاهد موققیت های چشمگیری باشیم.
,
 
,
سجادی بیان داشت: توجه به مقوله ورزش، کاهش هزینه های درمان را به همراه دارد و در دنیا نیز  توسعه ورزش همگانی در اولویت و مورد توجه ویژه است. 
,
 
,
وی رویکرد توسعه محوری و  دمیدن نشاط و امید در بین مردم از اولویت های وزارت ورزش و جوانان در دولت سیزدهم دانست و افزود: 
,
 
,
تاکنون توفیقات خوبی در  واکسیناسیون کرونا حاصل شده اما همچنان رعایت شیوه نامه های بهداشتی پاید مورد توجه ویژه قرار گیرد تا بتوان با آغاز مجدد فعالیت های ورزشی، نشاط و امید را دوباره به مردم بازگرداند.
,
 
,
وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: در هفته تربیت بدنی هفت هزار برنامه مختلف از سوی وزارت ورزش و جوانان پیش بینی شده و سایر دستگاه ها و وزارتخانه ها نیز به صورت جداگانه،  انجام برنامه های ورزشی را  در دستور کار ویژه خود قرار داده است.
,
 
,
مریم کاظمی معاونت امور بانوان وزارت ورزش و جوانان نیز  در این آیین گفت: بانوان استان در رشته پایه دو میدانی و سایر رشته های ملی صاحب رتبه شده‌اند و در دولت کنونی سعی داریم حقوق مادی و معنوی بانوان که کمتر به آن توجه شده بود را احصا کنیم.
,
 
,
استاندار مرکزی نیز در ادامه ین آیین گفت: در ۲ سال گذشته تعداد سمن های ورزشی استان از ۲۴ به ۹۵ سمن افزایش یافته  و بر اساس گزارش مقام عالی وزارت در این زمینه و فعالیت کیفی سمن های استان مرکزی از استانهای مطرح و بالاتر از رتبه های کشوری است. 
,
 
,
سید علی آقازاده عنوان کرد: در ۴ سال گذشته  سرانه ورزشی استان ۱۵ سانتی مترمربع اضافه شده که از دستاوردهای خوب استان است و امیدواریم بتوان در این زمینه و همچنین قهرمانی پروری در استان رتبه های مناسب تری کسب کنیم.
,
 
,
نماینده مردم اراک،خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: استان مرکزی دارای استعداد و ظرفیت های مناسب ورزشی است.
,
 
,
علی اکبر کریمی تاکبد کرد: امید است در دولت سیزدهم  بیش از گذشته این استعدادهای جوانان را بتوان شکوفا کرد.
,
 
,
وی‌افزود: امید است وزیر ورزش و جوانان در راستای ارتقا فضاهای ورزشی و امکانات بتواند برای استان اقدامات قابل توجه ای انجام دهد.
,
 
,
در این همایش نشان افتخار اراک از سوی شهرداری و شورای اسلامی اراک به وزیر ورزش و جوانان اهدا شد.
,
 
,
انتهای پیام 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه