اخبار داغ

از امشب؛

کمدی‌های ایرانی و خارجی به تلویزیون می‌آیند / شروعِ "رخ به رخ" و برنامه ویژه "صبح جمعه با شما" در ۱۷ ربیع

کمدی‌های ایرانی و خارجی به تلویزیون می‌آیند / شروعِ "رخ به رخ" و برنامه ویژه "صبح جمعه با شما" در ۱۷ ربیع
تلویزیون همزمان با جشن میلاد پیامبر اکرم(ض)، منتخبی از آثار کمدی ایرانی و خارجی را پخش می‌کند و "رخ به رخ" شبکه دو هم از امشب روی آنتن می‌رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برنامه "رخ به رخ" شبکه دو از امشب شروع می‌شود، پخش منتخبی از آثار کمدی ایرانی و خارجی از شبکه نمایش و جشن ویژه برنامه "صبح جمعه با شما" رادیو ایران به همراه جزئیات در ادامه آمده است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
آغاز پخش برنامه «رخ به رخ» با صدای کاوه آفاق از امشب
, آغاز پخش برنامه «رخ به رخ» با صدای کاوه آفاق از امشب,
 
,
نخستین قسمت از برنامه «رخ به رخ» با صدای کاوه آفاق، اجرای امیرعلی دانایی و با حضور حسن ریوندی جمعه ۳۰ مهر، از شبکه دو سیما روی آنتن خواهد رفت.
,
 
,
در نخستین قسمت از برنامه «رخ به رخ» که حسن ریوندی کمدین و طنزپرداز کشورمان مهمان برنامه است، مخاطب مواجهه ای متفاوت با ریوندی را تجربه خواهد کرد.
,
 
,
همچنین قطعه «رخ به رخ» به عنوان تیتراژ این برنامه انتخاب شده که  خوانندگی، ترانه سرایی و آهنگسازی آن بر عهده کاوه آفاق بوده و تنظیم آن را فرد حسینی انجام داده است.
,
 
,
شریک کردن مخاطب در گفت و شنودهایی بی تعارف و صریح از جنس مواجهه واقعی با خودِ افراد از ویژگی‌های این برنامه است.
,
 
,
تمام بخش‌های برنامه با سؤالاتی طراحی شده‌اند که هدف آن  رو به رو شدن با احساسات مختلف آدمی و تلاش برای نزدیک‌تر شدن به آن رخی از افراد است که تاکنون کمتر دیده شده است. 
,
 
,
در «رخ به رخ» تمام اجزای برنامه در خدمت آن و همسو با محتوای برنامه انتخاب شده‌اند، از تیتراژ  تا دکور ۳۶۰ درجه ‌‌و متفاوت برنامه که متناسب با یک گفت‌وگو درامای صریح طراحی شده است.
,
 
,
گفت و گو درامای «رخ به رخ» برنامه جدید گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیه‌کنندگی مهدی بابایی، کارگردانی حسین فاطمیان و نگارش یاسر حقیقی‌پور است که جمعه‌ها حوالی ساعت ۲۳ و شنبه‌ها بعد از گفت‌وگوی خبری ۲۳:۳۰ روی آنتن شبکه دو خواهد رفت.
,
 
,
پخش منتخبی از آثار کمدی ایران و جهان در شبکه نمایش
, پخش منتخبی از آثار کمدی ایران و جهان در شبکه نمایش,
 
,
شبکه نمایش هفته آینده و به مناسبت هفته وحدت و ایام میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) ، منتخبی از آثار کمدی را در ساعت ۲۱ در بخش صحنه‌گران پخش خواهد کرد.
,
 
,
ساعت ۱۳:
, ساعت ۱۳:,
 
,
فیلم و تله فیلم‌های ایرانی شبکه نمایش از شنبه ۱ تا ۷  آبان پخش خواهد شد: «شاه کلید»، «چک»، « نام و نام خانوادگی »، «خواب فروش»، «تصادف ممنوع»، «فرود هشتم»، «راه آبی ابریشم» نام فیلم‌های این بخش است.
,
 
,
ساعت ۱۹:  
, ساعت ۱۹:  ,
 
,
فیلم‌های منتخب خانوادگی که بخش ثابت ساعت ۱۹ شبکه نمایش‌اند، در هفته پیش‌رو به ترتیب شامل این فیلم‌ها خواهد بود: «رمی»، «سفر به چین»، «بازگشت به اورا»، «رسوایی آرمسترانگ»، «قهرمان سرعت»، «کوهی میان ما» و «شیر».
,
 
,
ساعت ۲۱:
, ساعت ۲۱:,
 
,
همزمان با هفته وحدت و تولد پیامبر مهربانی و رحمت حضرت محمد (ص)،  شبکه نمایش منتخبی از فیلم‌های کمدی سینمای ایران و جهان را در باکس صحنه‌گران و در طول هفته پخش می‌کند: «زیر درخت هلو»، «پس گروهان هفتم چی شد؟»، «احمق و احمق‌تر ۲» ، «دی‌دی و ارثیه فامیلی»، «جنجال بزرگ»، «نیش زنبور» و «غریبه‌ها در شهر» نام این فیلم‌ها هستند.
,
 
,
ساعت ۲۳:
, ساعت ۲۳:,
 
,
فیلم‌های ساعت ۲۳ شبکه نمایش که فیلم‌های جذاب است شامل این فیلم‌هاست: «غول بزرگ مهربان»، «مردی که خیلی کم می‌دانست»، «مأموریت خارق‌العاده»، «قاعده بازی»، «روز بعد از فردا»، «دستبرد به بانک» و«دره روشنایی».
,
 
,
ساعت ۱ بامداد:  
, ساعت ۱ بامداد:  ,
 
,
منتخب فیلم‌های کلاسیک این هفته نمایش نیز به ترتیب روز پخش: «انقام پلنگ صورتی»، «احمق‌ها در آکسفورد»، «من و اسب آبی»، «شمال از شمال غربی»، «آناند»، «آفتاب سرخ» و «فرار به سوی پیروزی» هستند.
,
 
,
جشن گروه «صبح جمعه با شما» در ۱۷ ربیع الاول
, جشن گروه «صبح جمعه با شما» در ۱۷ ربیع الاول,
 
,
ساجد قدوسیان تهیه‌کننده، سردبیر ‌و کارگردان برنامه «صبح جمعه با شما» ضمن اعلام این خبر افزود: به مخاطبان پرشمار برنامه «صبح جمعه با شما» قول داده بودیم که در اعیاد ملی و مذهبی که تعطیلی رسمی است به صورت زنده برنامه تهیه کنیم. بنابراین روز یکشنبه دوم آبان مصادف با میلاد پربرکت حضرت رسول(ص) و امام صادق(ع) از ساعت ۹ صبح با ویژه برنامه زنده «صبح عید با شما» در خدمت مخاطبان هستیم. 
,
 
,
قدوسیان اضافه کرد: در این برنامه علاوه بر نمایش‌ها و طنزآهنگ‌های متعدد هنرمندانی در استودیو پخش حضور دارند که از آن جمله می‌توان به عباس محبی، محمدرضا لبیب و ایزد کاویانی اشاره کرد. ضمناً اجرای این ویژه برنامه برعهده نسیم رفیعی است. 
,
 
,
این تهیه‌کننده رادیویی اظهار داشت: مخاطبان می‌توانند حین پخش برنامه با شماره‌های تلفن پخش رادیو ایران و همچنین سامانه پیامکی رادیو ایران در ارتباط باشند تا این میلاد فرخنده را با هم به شادی بگذرانیم. 
,
 
,
ویژه برنامه صبح عید باشما همزمان با میلاد پیامبر خاتم(ص) و امام جعفر صادق (ع) ساعت ۹ تا ۱۱ صبح روز یکشنبه ۲ آبان به تهیه‌کنندگی، سردبیری ‌و کارگردانی ساجد قدوسیان از رادیو ایران پخش می‌شود.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه