اخبار داغ

با حضور وزیر راه و شهرسازی؛

ساخت واحدهای قانون جهش تولید مسکن آغاز شد

ساخت واحدهای قانون جهش تولید مسکن آغاز شد
طی مراسمی با حضور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی ساخت واحدهای قانون جهش تولید مسکن در کشور آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طی مراسمی با حضور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی امروز جمعه ۳۰ مهر ۱۴۰۰ عملیات ساخت واحدهای مسکونی طرح جهش تولید مسکن سراسر کشور با شروع عملیات اجرایی ۴۰۰۰ واحد مسکونی در اردبیل آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بر این اساس  ۲۸۰۰ واحد در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان اردبیل و ۱۲۰۰ واحد در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت این استان احداث می‌شود. در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، واحدها در ۱۱ سایت در شهرک‌های اندیشه، نیایش و الهیه اردبیل احداث خواهد شد.
,
 
,
۴۶۰ واحد به کارگزاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، ۸۵۰ واحد توسط تعاونی‌ها، ۸۹۰ واحد به کارگزاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ۶۰۰ واحد به صورت اجرای مستقیم توسط راه و شهرسازی احداث می‌شود. این واحدهای مسکونی در بیش از ۱۲۵ هزار متر مربع زمین و در ۵ طبقه ساخته می‌شوند. متوسط زیربنای مفید هر واحد ۹۰ متر و متوسط زیربنای کل هر واحد ۱۲۰ متر خواهد بود. هزینه کل پروژه ۱۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال پیش‌بینی شده و ۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای این پروژه در نظر گرفته شده است.
,
 
,
همچنین ۱۲۰۰ واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر در ۶۸ هزار و ۱۸۶ متر مربع زمین و به تفکیک ۷۰۰ واحد بنیاد ساخت و ۵۰۰ واحد گروه ساخت احداث خواهد شد. کل هزینه این پروژه ۵ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال پیش‌بینی شده و هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای آن در نظر گرفته شده است.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه