اخبار داغ

رئیسی در جمع نخبگان اردبیل مطرح کرد؛

رونق اقتصاد روستا و گردشگری اولویت دولت سیزدهم/ ریشه آسیب های اجتماعی در عدم توجه به معیشت و فرهنگ است

رونق اقتصاد روستا و گردشگری اولویت دولت سیزدهم/ ریشه آسیب های اجتماعی در عدم توجه به معیشت و فرهنگ است
رئیس جمهور با بیان اینکه ریشه آسیب های اجتماعی عدم توجه به معیشت و فرهنگ است، گفت: در این راستا دولت سیزدهم برای رونق اقتصاد روستا محور و گردشگری برنامه ویژه ای دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان ما ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی عصر امروز در جمع خانواده شهدا،ایثاگران،کار آفرینان و صنعتگران استان اردبیل اظهار داشت: ریل گذاری در حوزه فرهنگی عاملی برای رفع مشکلات اقتصادی است و یکی از آنها تسهیل ازدواج  جوانان مورد توجه قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی با بیان اینکه من نیز معتقدم اندیشه تنها در تهران نیست گفت: در استانها، فرهیختگان و نخگبانی داریم که باید حمایت و توجه شوند چراکه اعتقاد داریم در مناطق محروم، استعدادهایی وجود دارد که در پایتخت نیست.

,

رئیس جمهور گفت: حمایت از علوم دانش بنیان که مورد توجه رهبر معظم انقلاب نیز است باید مورد حمایت قرار گیرد و استاندار اردبیل نیز باید از ایجاد پژوهشکده نخبه در استان حمایت کند.

,

وی تصریح : بنده معتقدم صنعت گردشکری عامل رونق اقتصاد و اشتغال آفرین است که باید زیر ساخت های این صنعت جذاب در استان از جمله آن زیر ساخت راه آهنی است که 16 سال به طول انجامیده  و باید مدت ها پیش به ثمر نشسته بود، محقق شود.

,

آیت الله رئیسی با بیان اینکه مشوق های سرمایه گذاری در استان اردبیل باید تعریف شود تاکید کرد: مدیران استان جهت جذب سرمایه گذاران باید حمایت های لازم را به کار ببندند و یقین بنده به این است که با رونق صنعت گردشگری و کشاورزی استان بیکاری در این منطقه کاهش چشمگیری به خود خواهد دید.

,

رئیس جمهور  با اشاره به اینکه برای رونق اقتصاد روستایی برنامه ریزی کرده ایم گفت: عدم حمایت از روستاییان می تواند حاشیه نشینی ها را قوت ببخشد و اگر کار کشاورزی همراه با تضمین شود دیگر شهر جاذبه ای برای کشاورزان نخواهد داشت.

,

وی در پایان اظهار داشت: یقین داریم گشایش های جدی در کشور خواهد شد و استاندار اردبیل، جوانان را در جهت تحقق این ترسیم امیدوار کننده در راس امور قرار خواهد داد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه